  • 21. Data: 2023-07-12 14:47:11
    Temat: Re: nie mogę skopiowac plików url na karte sd w telefonie
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsB037D2358B820PanElektronik@127.0.0.1
    > Nie mogę skopiowac plików .url z peceta w10x64 na kartę sd w telefonie.
    > Przeciągam onet.url i nie dzieje się nic.
    > Też tak macie? Tak ma być? Tak chce Google?

    w laptopie: t.commander > ftp
    w tel: serwer ftp, pierwszy lepszy z g.play.
    (tylko tak obsluguje plikowo tel., koniec kablowania)

    - *wszystko* bezkablowo kopiuje sie z lapt. do tel, url-e takze, w
    jakikolwiek katalog (pomijam sprawy niedostepnych, bo root).
    Ale:
    jak otworzyc taki link/url w tel. przegladarce, to jest problem (moj)...

  • 22. Data: 2023-07-26 11:45:20
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Zacznij od instalacji apki Total Commander na fonie.
    Szczena mi opadła co widzi bez roota.

  • 23. Data: 2023-07-27 16:18:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jul 2023 11:45:20 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Zacznij od instalacji apki Total Commander na fonie.
    > Szczena mi opadła co widzi bez roota.

    Znowu nie tak dużo.
    Mam wrazenie, ze rózne File Managery widzą podobnie.

    J.