eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetnvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty › Re: nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
  • Data: 2021-02-27 14:05:58
    Temat: Re: nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
    Od: "jedrek" <w...@...on> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej P. Wozniak"
    > tylko to, co ujawniasz. Nie podałeś ani wersji Minta, ani wersji Firefoksa

    Wersję Firefoxa podałem FF 85 w poprzedniej wiadomości, ale jak zwykle
    czytamy od niechcenia.
    Mint najnowszy v 20.1 XFCE.
    Jesteś niestety smutnym ewentementem grupowym. Wiedzę owszem dużą masz w
    tematach PC, systemów, ale traktujesz ludzi z góry. Czy możesz trochę
    obniżyć lot?
    Przypominasz mi pożal się rządzących, nadludzie, wy reszta ludu jesteście
    nikim...
    Jak nie chcesz pomóc to nie odpowiadaj. Ale przecież Pana Andrzej P.
    Wozniaka zmuszono do odpowiedzi, bo mu lufę do głowy ktoś przystawił i
    odpowiada roszczeniowo od niechcenia. Inni jak pomogą to bez pretensji do
    pytającego, a że inni często nie mają takiej wiedzy, to pozostaje czekać aż
    łaskawie Wielki Pan Andrzej P. Wozniak w swojej łaskawości raczy
    odpowiedzieć. Jest tu kilka takich osób których nigdy nie odebrałem, że
    łaskę wielką robią że pomogą i chwała im wiela za ich normalną postawę, jak
    coś więcej wiedzą to pomogą, ale u wielkiego Pana Andrzeja P. Wozniaka to
    obraza majestatu bo go na siłę wywołano do tablicy, a nie podano od razu
    wszystkiego czego Wielki Pan wymagał od swoich podwładnych. Dopiero pytający
    zauważa, że nie podał faktycznie wszystkich kluczowych rzeczy i za chwilę
    stara się uzupełnić brakujące wejściowe dane pomocne przy szukaniu
    rozwiązania. Twoją postawę w większości odbieram jako "znowu zawraca głupek
    czymś dupę". I te szumne odwoływanie się do rtfm przypomina mi powoływanie
    się pewnej grupy na olkową konstytucję.
    Problemy które napotykam staram się w miarę swoich możliwości opisać
    dokładnie, jak czegoś zapomniałem to chętnie dopiszę w kolejnej wiadomości
    więc nie wyjeżdzaj mi tu ze szklaną kulą. Czy nie można normalnie prowadzić
    dialogu?
    I dalej szumne NTG, taaa zapewne napiszę na 200 innych pustych grup zapewne
    ktoś tam odpisze... Nie bądź bardziej papieski niż sam papież, dopisz
    jeszcze że działasz zgodnie z literą prawa.
    Szkoda, że nie możesz być normalnym, przystępny człowiekiem, tylko musisz
    pokazać kim to nie jesteś.