  • 1. Data: 2021-02-01 22:15:57
    Temat: nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    Coś się porobiło w ostatniach tygodniach ze stroną
    https://www.nvidia.pl/Download/index.aspx

    Po wybraniu "typ produkt" jako GeForce, próba wybrania w kolejnym okienku
    "seria produktu" kończy się tym, że okienko ciągle usilnie wraca do jedynej
    słusznej pozycji "GeForce RTX 30 Series (Notebooks)" i za pierona nie można
    dokonać innego wyboru, bo za chwilę wszelaki wybór wraca do wskazanej
    pozycji.
    Jak to obejść? Wiele lat działało to bezbłędnie i nagle ktoś tam coś
    przekombinował.

  • 2. Data: 2021-02-01 22:48:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 01.02.2021 o 22:15, jedrek pisze:

> [...]
    > wraca do wskazanej pozycji.
    > Jak to obejść? Wiele lat działało to bezbłędnie i nagle ktoś tam coś

    Zmień przeglądarkę, pod Firefoxem dzieje się tak jak piszesz, pod IE
    działa "normalnie".

  • 3. Data: 2021-02-01 23:02:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:hc_RH.83042$6trf.50953@usenetxs.com>
    user jedrek pisze tak:

> [...]
    > chwilę wszelaki wybór wraca do wskazanej pozycji.
    > Jak to obejść? Wiele lat działało to bezbłędnie i nagle ktoś tam

    Mam Firefoxa 85 64bit i Vivaldi 3.6.2165.34 (Stable channel) (64-bit)
    i działa normalnie ale mam win 8.1

    sprobuj tu
    https://www.nvidia.com/en-us/geforce/drivers/

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 4. Data: 2021-02-10 15:03:59
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "nadir"
    > Zmień przeglądarkę, pod Firefoxem dzieje się tak jak piszesz, pod IE

    IE odpada, nie używam.
    Najgorsze, że nawet na Linuxie Mint odpalonym z pena to samo się dzieje na
    tamtejszym
    FF. Jak dla mnie jakaś gimbaza stronę nvidii upiększała.

  • 5. Data: 2021-02-10 15:07:44
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "PiteR"
    > https://www.nvidia.com/en-us/geforce/drivers/

    To już działa, ciekawe do kiedy będzie działać, bo za chwilę ją ktoś
    "unowocześni".
    Szkoda tylko, że takie czarne wszystko dziś robione na stronach, pod
    wypalające oczy monitory LCD tłuczone, bo muszę mojego CRT podjaśniać aby
    coś tam zobaczyć co wybieram w okienkach :)

  • 6. Data: 2021-02-10 23:48:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:QMRUH.101563$U496.29000@usenetxs.com>
    user jedrek pisze tak:

    > To już działa, ciekawe do kiedy będzie działać, bo za chwilę ją ktoś
    > "unowocześni".

    Unowocześniacz grasuje
    ostatnio unowocześnił stronę https://tinyurl.com
    I wszędzie zaloguj się.

    Skąd się biorą ci debile. Coś działa to nie dotykaj.

  • 7. Data: 2021-02-11 00:01:36
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 10/02/2021 22:48, PiteR wrote:
    > Unowocześniacz grasuje
    > ostatnio unowocześnił stronęhttps://tinyurl.com
    > I wszędzie zaloguj się.
    >
    > Skąd się biorą ci debile. Coś działa to nie dotykaj.

    Strona dziala i skraca pieknie linki bez zmuszania do zalogowania sie. O
    czym Ty mowisz?

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 8. Data: 2021-02-11 00:06:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s01okh$1lt$1$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

    > Strona dziala i skraca pieknie linki bez zmuszania do zalogowania
    > sie. O czym Ty mowisz?

    o wpychaniu w gały
    Create a free account to enjoy:

    a zjebał rubryczkę z ch szarą obwódką.

  • 9. Data: 2021-02-11 00:09:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsACCDEB170FBB9PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > in <news:s01okh$1lt$1$pioruns@news.chmurka.net>

    > o wpychaniu w gały
    > Create a free account to enjoy:
    >
    > a zjebał rubryczkę z ch szarą obwódką.

    pokolenie #c0c0c0

  • 10. Data: 2021-02-11 00:34:41
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 10/02/2021 23:06, PiteR wrote:
    > o wpychaniu w gały
    > Create a free account to enjoy:
    >
    > a zjebał rubryczkę z ch szarą obwódką.

    A jak maja inaczej zarabiac? Tinyurl jest w necie od wiekow, zawsze za
    darmo. Miliony linkow skrocili jak nie setki milionow. Teraz oferuja
    zalozenie konta, gdzie bedziesz mial fajny przeglad swoich linkow, a oni
    zarobia bo beda miec twoj profil do szpiegowania. To normalne w
    dzisiejszych czasach.
    --
    pozdrawiam, pioruns