  • 11. Data: 2010-12-20 17:28:27
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 17:24:08 +0100 osobnik zwany Kuba \(aka
    cita\) wystukał:

    > Wracając do tematu - sensowniejszy taki pomiar niż mierzenie prędkości
    > chwilowej.

    ale przepis dotyczy chwilowej nie średniej.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2010-12-20 17:37:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 17:24:08 +0100 osobnik zwany Kuba \(aka
    > cita\) wystukał:

    > ale przepis dotyczy chwilowej nie średniej.

    póki co...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2010-12-20 18:21:05
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-20 08:32, Albercik pisze:
    > na marginesie.. jak ktoś się dowie że gdzieś testują albo już wdrażają
    > takie rozwiązanie to niech się podzieli informacją na grupie co by inni
    > nie byli zaskoczeni kartką z życzeniami.

    fotoradar odcinkowy dziala od kilku miesiecy na wjezdzie do trzebnicy od
    strony wroclawia. jest gorka, jest szkola, jest ogranicznie do 40 km/h.
    na dzien dobry kazdy dostaje fote w plecy, na do widzenia kazdy dostaje
    fote od przodu. system przelicza czas jaki byl nam potrzebny do
    przebycia tego odcinka (ok. 450m) i jezeli wedlug ich wyliczen
    przebedziemy ten odcinek z predkoscia wieksza niz 51km/h to dostajemy
    fotke na pamiatke poczta.
    system dziala caly czas, 24h na dobe.
    miejscowi juz sie nauczyli, ze tam trzeba jechac grzecznie, a ruch
    tranzytowy na tej drodze niewielki bo maja obwodnice, zatem
    prawdopodobnie za jakis czas zostanie przeniesione w inne miejsce.

    aa - bylbym zapomnial napisac.
    calosc oznaczona znakami "kontrola predkosci - fotoradar".

    pzdr.

  • 14. Data: 2010-12-20 18:24:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 18:21:05 +0100 osobnik zwany mister
    wystukał:

> [...]
    > w inne miejsce.
    >
    > aa - bylbym zapomnial napisac.
    > calosc oznaczona znakami "kontrola predkosci - fotoradar".

    acha, a ktoś dostał z tego mandat?
    i jeśli tak to na jakiej podstawie prawnej?

  • 15. Data: 2010-12-20 18:41:47
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-20 18:24, masti pisze:
    > acha, a ktoś dostał z tego mandat?
    > i jeśli tak to na jakiej podstawie prawnej?

    mandaty dostaja Ci, ktorych srednia predkosc na odcinku pomiarowym
    wyniesie od 51km/h w gore.
    co do podstawy prawnej, to nie wiem, bo mnie to nie interesuje.
    natomiast zdaje sie, ze uprawnienia strazy gminnej co do obslugi
    fotoradarow zostaly okreslone w jakims rozporzadzeniu, zapewne ministra
    spraw wewnetrznych. poszukaj w archiwum grupy, bo temat jest czesto
    walkowany.

  • 16. Data: 2010-12-20 18:48:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 18:41:47 +0100 osobnik zwany mister
    wystukał:

    > mandaty dostaja Ci, ktorych srednia predkosc na odcinku pomiarowym
    > wyniesie od 51km/h w gore.
    > co do podstawy prawnej, to nie wiem, bo mnie to nie interesuje.

    ale to jest clou sprawy. Bo od tego zależy czy mogą czy nie.

> [...]
    > fotoradarow zostaly okreslone w jakims rozporzadzeniu, zapewne ministra
    > spraw wewnetrznych. poszukaj w archiwum grupy, bo temat jest czesto

    strasz wiejska to se może. na taki numer na pewno nie ma delegacji
    prawnej.

  • 17. Data: 2010-12-20 18:55:16
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 20 Gru, 17:37, "Kuba \(aka cita\)"

    > póki co...

    Ktory przepis? Wg mnie dotyczy ogolnie "predkosci"...
    Jesli da sie udowodnic przekroczenie o iles tam, to mozna proponowac
    mandat/kierowac sprawe do sadu...

    WS

  • 18. Data: 2010-12-20 19:01:32
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 20 Gru, 18:55, WS <L...@c...pl> wrote:

    > Ktory przepis? Wg mnie dotyczy ogolnie "predkosci"...
    > Jesli da sie udowodnic przekroczenie o iles tam, to mozna proponowac
    > mandat/kierowac sprawe do sadu...

    ...a dokladniej mowiac predkosc chwilowa przez jakis czas musiala byc
    nie mniejsza od sredniej, czyli wystarcza to do ukarania...

    WS

  • 19. Data: 2010-12-20 19:05:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 20 Gru, 10:50, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I to sadowi wystarczy :-)

    A co zrobia, jesli gdzies po drodze zmieni sie kierowca? Na obu
    fotkach bedzie kto inny, kierujacego wskaza, a obowiazku podania kto
    przekraczal predkosc juz nie ma? :)

    WS

  • 20. Data: 2010-12-20 19:08:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Rafał VFR pisze:
    > Jeśli ziemia nadal bedzie to wszystko znosic - sol,beton bomby atomoew itd
    > to dojdze kiedys do takich czasow, ze kazde auto bedzie mialo jakiegos GPs`a
    > . Przekroczysz predkosc w dwolonym miejscu siwata sygnal pojdzie
    > automatycznie i dostaniesz mandat.
    to będzie katastrofa: auto przestanie być przedłużeniem penisa. Gorszy
    scenariusz mi sie przyśnił: Wprowadzą takie diabelskie urządzenie ( o
    którym piszesz) tylko dla chętnych! obniżając składkę OC czy cośtam....

    ToMasz