  • Data: 2022-04-27 09:04:04
    Temat: Re: okienko z cmd.exe w Qt C++
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 20 kwietnia 2022 o 11:35:59 UTC+2 Jivanmukta napisał(a):
    > Chyba nie dość dokładnie się wyraziłem.
    > Mój program w C++/Qt5 ma własne okienko windowsowe. Chciałbym żeby po
    > wyborze pewnej opcji z jego menu uruchomiony został program konsolowy
    > (nie w Qt) w osobnym okienku z cmd.exe, tzn. tak, żeby było widać jak
    > działa, co wypisuje na ekran. Potem zamknięcie tego osobnego okienka
    > powodowałoby powrót do okienka mojego programu zrobionego w Qt.

    jest to dosc zabawna rzecz, i wielu ludzi o tym nie wiem ale to czy do programu
    w windows jest dolaczone w tle konsolowe okienko decyduje pole w pliku exe co znaczy
    ze mozesz do kazdego w zasadzie chyba programu na windzie ta konsole wlaczyc lub
    wylaczyc zminiajac mu to pole w hex edytorze lub prostym programikiem

    czy ta konsole sie daje ukrywac i pokazywac w runtime z menu programu
    to nie wiem (prawdopodobnie tak ale nie chce mi sie szukac)