  • 1. Data: 2013-05-22 09:53:49
    Temat: opole-łeba
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Witam,

    która opcję trasy wybrać:
    1. na częstochowę na A1, potem Łódż i dalej na północ. Czy tam po drodze są
    jeszcze jakieś korki? W zeszłym roku tą trasą jechałem to przed Piotrkowem
    była masakra. W tej opcji przejeżdżam przez Łodż
    2. trasę przez Wieluń, Sieradz na A1 dostaję się za Łodzią.

    Pierwsza z tras sugeruje viamichelin, drugą google.
    A co Wy polecacie? ;)

    pzdr
    Mar

  • 2. Data: 2013-05-22 10:16:13
    Temat: Re: opole-łeba
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. trasę przez Wieluń, Sieradz na A1 dostaję się za Łodzią.
    >
    > Pierwsza z tras sugeruje viamichelin, drugą google.

    wg viamichelin:

    opole - łeba:
    09h04 with 03h16 on motorways

    opole - np. crikvenica
    10h18 with 07h38 on motorways

  • 3. Data: 2013-05-22 11:16:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kor_nick" napisał w wiadomości
    > Pierwsza z tras sugeruje viamichelin, drugą google.
> [...]

    I to by bylo bardzo dobre polecenie ... ale cos mi sie widzi ze
    viamichelin przesadza.

    A moze nie ... to jest ~600km, to faktycznie moze byc problem
    przejechac w 8h bez postojow.
    Z Wroclawia do Gdanska w 6h sie da.

    Uwaga na fotoradary. W Wejherowie, w Bytowie i w ogole wszedzie na
    pomorzu :-)

    J.

  • 4. Data: 2013-05-22 12:55:35
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "J.F"
    > Uwaga na fotoradary. W Wejherowie, w Bytowie i w ogole wszedzie na
    > pomorzu :-)

    a coś w zwiazku z tematem zapytania?

    mar

  • 5. Data: 2013-05-22 13:20:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smerf" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F"

    >a coś w zwiazku z tematem zapytania?

    To wszystko bylo w temacie.
    a) polecamy nie do Leby tylko do crikvenicy :-)
    b) jesli nie skorzystasz z rady a), to uwazaj na FR :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-05-22 13:30:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Smerf" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > 1. na częstochowę na A1, potem Łódż i dalej na północ. Czy tam po drodze
    > są jeszcze jakieś korki? W zeszłym roku tą trasą jechałem to przed
    > Piotrkowem była masakra. W tej opcji przejeżdżam przez Łodż

    Jechałem cztery razy w zeszłym tygodniu od Częstochowy do Torunia. przed
    Piotrkowem nie było większych problemów, za to przejazd przez Łódź oboma
    trasami (jechałem dwa razy 1 i dwa razy 14) jest tak samo uciążliwy i
    zajmuje ponad pół godziny (a nie jechałem w szczycie), więc IMO jeśli się da
    to warto Łódź ominąć

    > 2. trasę przez Wieluń, Sieradz na A1 dostaję się za Łodzią.

    A dlaczego nie Kalisz - Konin - Toruń ?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2013-05-22 14:10:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-22 10:16, *kor_nick* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > wg viamichelin:

    Mapy przestarzałe o dobry rok lub więcej - nie ma już sensu tam zaglądać.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 8. Data: 2013-05-22 14:17:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w
    >Mapy przestarzałe o dobry rok lub więcej - nie ma już sensu tam
    >zaglądać.

    Jesli tylko o rok, to nie tak zle.
    Google ma podobny czas updatow :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-05-22 14:46:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Jesli tylko o rok, to nie tak zle.
    > Google ma podobny czas updatow :-)

    Ale Google możesz sam updatować.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-05-22 14:48:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 May 2013 10:16:13 +0200 osobnik zwany kor_nick
    napisał:

    > Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wg viamichelin:
    >
    > opole - łeba: