  • 11. Data: 2013-05-22 14:56:39
    Temat: Re: opole-łeba
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F,

    Jak ?

    J.

  • 12. Data: 2013-05-22 15:10:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    https://www.google.com/mapmaker

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2013-05-22 17:56:17
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-22 10:16, kor_nick pisze:

    > opole - łeba:
    > 09h04 with 03h16 on motorways
    >
    > opole - np. crikvenica
    > 10h18 with 07h38 on motorways

    Dokładnie :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2013-05-22 23:54:53
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-22 09:53, Smerf pisze:
    > Witam,
    >
    > która opcję trasy wybrać:
    > 1. na częstochowę na A1, potem Łódż i dalej na północ. Czy tam po drodze
    > są jeszcze jakieś korki? W zeszłym roku tą trasą jechałem to przed
    > Piotrkowem była masakra. W tej opcji przejeżdżam przez Łodż
    > 2. trasę przez Wieluń, Sieradz na A1 dostaję się za Łodzią.
    >
    > Pierwsza z tras sugeruje viamichelin, drugą google.
    > A co Wy polecacie? ;)
    A ja tylko odradzę trasę przełajową, jaką zaleca Automałpa, czyli:
    Opole > Kluczbork > Ostrów Wielkopolski > Jarocin > Września > Gniezno >
    okolica Bydgoszczy > Chojnice > Bytów > Lębork.

    Dramat i zęby w kierownice, chyba że jesteś fanem jazdy w porywach
    70km/h i podziwiania agrofolkloru. Po 10h miałem ochotę porzucić auto i
    iść spać w lesie, a jeszcze dobre >200km zostało do przejechania...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2013-05-23 10:13:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 May 2013 09:53:49 +0200, w
    <519c798d$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>, "Smerf" <s...@o...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > była masakra. W tej opcji przejeżdżam przez Łodż
    > 2. trasę przez Wieluń, Sieradz na A1 dostaję się za Łodzią.

    1. Głównymi:
    Kalisz->Konin->Inowrocław->Toruń->Gdynia->Lębork - 590km, 8h42m
    2. Rekomendowana:
    Kalisz->Turek->Koło->obok Włocławka->Toruń->Gdynia->obok Choczewo - 582km,
    8h9min