-
X-Received: by 10.140.50.83 with SMTP id r77mr10879qga.15.1397552407489; Tue, 15 Apr
2014 02:00:07 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.50.83 with SMTP id r77mr10879qga.15.1397552407489; Tue, 15 Apr
2014 02:00:07 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!ur14no8350948igb.0!news-out.
google.com!du2ni6534qab.0!nntp.google.com!cm18no3111701qab.0!postnews.google.co
m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 15 Apr 2014 02:00:07 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <4...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.169.177;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.169.177
References: <li6k51$g8f$1@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<li6vu6$41a$1@node2.news.atman.pl> <li71l8$v9d$1@node1.news.atman.pl>
<li725j$6f8$1@node2.news.atman.pl>
<534a661e$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@4...net>
<534a8079$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
<132hagz6lzoi4$.1eu274zg8bg6j.dlg@40tude.net>
<534ab6b0$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
<ligt7l$n7$1@news2.ipartners.pl> <lihens$f2h$1@usenet.news.interia.pl>
<4...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 15 Apr 2014 09:00:07 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530361
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 15 kwietnia 2014 09:37:58 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Dnia Mon, 14 Apr 2014 21:59:55 +0200, Adam napisał(a):
>
> > W dniu 2014-04-14 17:01, Jakub Witkowski pisze:
>
> >>> Pomiar prądu rozładowania i spadki napięcia bez obciążenia i pod
>
> >>> obciążeniem. Dodatkowo pomiar gęstości elektrolitu.
>
> >>
>
> >> Niewiele to daje. Akumulator może mieć dobry prąd i małe spadki napięcia
>
> >> (praktycznie jak nowy), tudzież
>
> >> właściwą gęstość elektrolitu, a pojemność = 20% oryginalnej. Miałem,
>
> >> sprawdzałem.
>
> >>
>
> > Opadnięte płyty?
>
>
>
> Albo zasiarczone. Choc niby powinno to odchudzic elektrolit.
>
>
>
> > Ponadto określenie "prąd" w aspekcie akumulatora może się odnosić do 2
>
> > rzeczy:
>
> > - prąd rozruchowy
>
> > - prąd w jednostce czasu - czyli niezbyt prawidłowe (acz popularne)
>
> > określenie pojemności.
>
> > Mało możliwe, aby akumulator miał "dobry prąd i małe spadki napięcia
>
> > (praktycznie jak nowy), tudzież właściwą gęstość elektrolitu, a
>
> > pojemność = 20% oryginalnej"
>
>
>
> Niestety zdarza sie, a rzeklbym wrecz ze normalne.
>
> Aku zwawo kreci rozrusznikiem, wiec prad daje, chwile pokreci, zapala
>
> normalnie, a jednak zuzyty bo jak sie chwila przedluzy, to zdycha.
>
>
>
> Ale tego nie stwierdzisz bez rozladowania, a rozladowanie szkodzi.
>
>
>
> >>> Lub po prostu skorzystać ze specjalnego miernika, który umożliwia
>
> >>> dokonanie pomiaru w przeciągu kilkuminutowego testu.
>
> >> Który to miernik zmierzy niby coś więcej niż prądy i napięcia?
>
> >>
>
> > No chyba większość "samochodowych".
>
> > Pierwszy-lepszy to np. Volcraft FY-64.
>
> > Jest prosty, ale wystarczający do wstępnego określenia stanu baterii.
>
>
>
> No oko to jednak zwykly woltomierz, tyle ze z bocznikiem.
>
>
>
> J.
Z bocznikiem to raczej niezwykły woltomierz. Z bocznikiem to zwykły amperomierz
raczej. Do okulisty idź. Czy jesteś z gimbazy co wiedzę z netu wzięła?
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.14 18:54 Cavallino
- 15.04.14 22:32 uzytkownik
- 17.04.14 16:40 Jakub Witkowski
- 17.04.14 16:50 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=