  • 1. Data: 2012-12-10 00:50:40
    Temat: pasek rozrzadu - interwały
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    jakie znacze naduzycia w eksploatacji paskow rozrzadu?
    z moich doswiadczen jeden fajny przypadek:

    Fiat uno 1.0 - 420 tys km, pasek orginalny ~15letni, auto w rodzinie od
    nowosci :)

    auto jezdzilo by nadal, ale poszlo w tym tyg na zlom.

    ciekawia mnie inne naduzycia w tej kwestii, bo w druga strone to znam.
    latwo znalesc wpisy jak to pasek nie wytrzymal zakladanego przebiegu.

  • 2. Data: 2012-12-10 00:57:38
    Temat: Re: pasek rozrzadu - interwały
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** chwdp pisze tak:

    > Fiat uno 1.0 - 420 tys km, pasek orginalny ~15letni, auto w
    > rodzinie od nowosci :)

    hehe, trudno będzie to przebić.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-12-10 00:58:13
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Fiat uno 1.0 - 420 tys km, pasek orginalny ~15letni, auto w rodzinie od
    > nowosci :)

    dodam, ze uzytkownik swiadomy oraz zawsze mial w bagazniku zapasowy
    pasek i rolke na wypadek zerwania. wozil te czesci....12 lat.

  • 4. Data: 2012-12-10 08:31:54
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-12-10 00:58, chwdp pisze:

    > dodam, ze uzytkownik swiadomy oraz zawsze mial w bagazniku zapasowy
    > pasek i rolke na wypadek zerwania. wozil te czesci....12 lat.

    Pytam z ciekawości - w razie czego wymieniłby sobie to na poboczu?
    W moim poprzednim aucie w serwisie liczyli sobie za to 5-7 roboczogodzin.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-12-10 08:38:20
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 10.12.2012 00:50, chwdp pisze:
> [...]
    >
    > ciekawia mnie inne naduzycia w tej kwestii, bo w druga strone to znam.
    > latwo znalesc wpisy jak to pasek nie wytrzymal zakladanego przebiegu.

    A nie jest to czasem silnik bezkolizyjny? w takim to nie ma sensu
    wymieniać puki się nie zerwie..

  • 6. Data: 2012-12-10 08:57:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-10, Albercik <n...@g...pl> wrote:

    > A nie jest to czasem silnik bezkolizyjny? w takim to nie ma sensu
    > wymieniać puki się nie zerwie..

    Tylko trzeba pamietac, ze jak nie chce zapalic to sprawdzic pasek.
    Znajomy w Ladzie tez mial bezkolizyjny, 3 dni szukal czemu nie pali
    az zajrzal pod oslone i zobaczyl brak paska :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-12-10 09:04:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 00:58:13 +0100, chwdp napisał(a):

    > dodam, ze uzytkownik swiadomy oraz zawsze mial w bagazniku zapasowy
    > pasek i rolke na wypadek zerwania. wozil te czesci....12 lat.

    I nie chcialo mu sie tego kiedys wymienic ?

    Tylko czekal az mu sie zerwie przy wyprzedzaniu, a wymieniac bedze musial w
    sniegu i blocie ?

    J.

  • 8. Data: 2012-12-10 09:16:25
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Tylko czekal az mu sie zerwie przy wyprzedzaniu, a wymieniac bedze musial w
    > sniegu i blocie ?

    Zapomniales dodac, ze przy -20 :) Moze chcial pobic "orginalny" rekord Guinessa ?

    sz.

  • 9. Data: 2012-12-10 13:43:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 08:31:54 +0100, Miroo napisał(a):

    > Pytam z ciekawości - w razie czego wymieniłby sobie to na poboczu?
    > W moim poprzednim aucie w serwisie liczyli sobie za to 5-7 roboczogodzin.

    Ale chyba nie w Uno, w którym pasek rozrządu łatwiej wymienić niż w wielu
    innych autach pasek wieloklinowy :)

    To różnie wygląda w różnych samochodach - bywa że jest tak ciasno, że to
    faktycznie cały dzień roboty dla dwóch mechaników, a są samochody gdzie to
    się robi pół godziny w jedną osobę.

  • 10. Data: 2012-12-10 13:44:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 00:50:40 +0100, chwdp napisał(a):

    > jakie znacze naduzycia w eksploatacji paskow rozrzadu?
    > z moich doswiadczen jeden fajny przypadek:
    >
    > Fiat uno 1.0 - 420 tys km, pasek orginalny ~15letni, auto w rodzinie od
    > nowosci :)

    Etam :-) W bezkolizyjnym to tak łatwo ;P