  • 11. Data: 2012-06-13 21:30:24
    Temat: Re: player mp3 z Oszą za 19zł
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 12.06.2012 18:53, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Nawet po chinsku nie ma pdfa:-( A szkoda, jakby potrafila ta kosc gadac
    > komunikaty spod konkretnych adresow, to bym garsc kupil.

    Może da się sterować: power on, play - pierwszy utwór, power on, play,
    play - drugi utwór itd.?
    Kluczowa tutaj jest szybkość z jaką to reaguje i jaka jest potrzebna.

    Mirek.

  • 12. Data: 2012-06-19 19:19:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Scalak ATJ2057C
    >
    > http://piterpro.private.pl/grajek_01.jpg
    > http://piterpro.private.pl/grajek_02.jpg

    No i z nudów wykluł się player do wożenia po (powiedzmy) budowach.

    Może być zasilany z 230v lub z zapalniczki samochodowej. Akumulatorek
    poszedł precz bo muzyka wysiadała w najmniej pożądanym momencie ;)
    Dostał za to zasilacz 3.7v

    Player szybko przerzuca utwory. Nie zawiesza się. Ma niezły odstęp od
    szumu i prawie nie słychać spiewu procesora w przerwach pomiędzy
    utworami.

    Karta mikro SD ma 8GB. mptrójki są "wyrównane" za pomocą programu
    mp3 gain żeby nie latać ciągle do pokrętła głośności.

    Koszt budowy: player 19zł, karta 19zł. Urządzenie spełnia wszystkie
    założenia użytkownika ;)

    endżoj

    http://piterpro.private.pl/player_01.jpg
    http://piterpro.private.pl/player_02.jpg
    http://piterpro.private.pl/player_03.jpg

    --
    Piter

  • 13. Data: 2012-06-20 10:24:04
    Od: Wojciech Waga <a...@o...pl>

    On 12/06/12 16:11, PiteR wrote:

    > Mówiłem, że sekcja zwłok jutro.
    >
    > Scalak ATJ2057C
    >
    > http://piterpro.private.pl/grajek_01.jpg
    > http://piterpro.private.pl/grajek_02.jpg

    Byłbyś tak miły i podał nazwę drugiego scalaka? Bo cena tego urzadzenia
    jest niższa niż scalaczka z TI do ładowania baterii :].

    pozdr.
    w.

  • 14. Data: 2012-06-20 20:40:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wojciech Waga pisze tak:

    > Byłbyś tak miły i podał nazwę drugiego scalaka? Bo cena tego
    > urzadzenia jest niższa niż scalaczka z TI do ładowania baterii :]

    Masz szczęście bo trzy juz wlutowałem :) Został mi już tylko jeden
    nierozpakowany.

    CFEON F16-100HIP

    Sprawuje się fantastycznie. Dzielnie znosi 8h pstrykania stacyjką. Nie
    wiesza się na folderach i innych plikach (.flv .aac .mpc) wymieszanych
    z mp3. Po powrocie +12v startuje sam od ostatniego utworu. Nie robi
    żadnego uaktualnienia playlisty po dodaniu nowych mp3. Nie przeszukuje
    karty sd. Nie trzeba czekać. Co w sweex mnie wykańczało.

    --
    Piter

  • 15. Data: 2012-06-20 20:50:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >z mp3. Po powrocie +12v startuje sam od ostatniego utworu. Nie robi
    >żadnego uaktualnienia playlisty po dodaniu nowych mp3.

    W sensie ? Dogralem troche plikow, skasowalem inne, i co ?

    >Nie przeszukuje karty sd. Nie trzeba czekać. Co w sweex mnie
    >wykańczało.

    Z tysiacem utworkow sobie radzi ?

    Danych utworu jak rozumiem nie wyswietla, bo i nie ma na czym.
    Przeskok do nastepnego katalogu jest ? Czy po prostu trzeba sie
    zadowolic graniem na okraglo ?

    J.

  • 16. Data: 2012-06-20 21:28:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F pisze tak:

    > W sensie ? Dogralem troche plikow, skasowalem inne, i co ?

    tak, i nic, gra w kółko.

    > Z tysiacem utworkow sobie radzi ?

    a nie wiem :) teraz jest chyba około 750

    > Danych utworu jak rozumiem nie wyswietla bo i nie ma na czym.

    nom i tagów też nie próbuje odczytać ;) więc odpada ich wyczyszczanie.

    > Przeskok do nastepnego katalogu jest ? Czy po prostu trzeba sie
    > zadowolic graniem na okraglo ?

    gra w kółko, zmiana płyty poprzez podmianę karty sd ;)

    wyjscie słuchawkowe do masy, guziki << > >> też zwierane do masy.

    --
    Piter