    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: płyta główna , pyt o grafikę
    Date: Sun, 30 Dec 2012 03:17:43 +0100
    Sender: p...@g...com

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 01:44:20 +0100, Marcin Szumilas napisał(a):

    > A czy ta ma zintegrowaną na płycie?
    > http://tinyurl.com/d5cr754
    > pełny link:
    > http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P
    8B75M/#specifications

    Nie. Płyta wypuszcza dane sygnałowe z układu graficznego _wbudowanego w
    procesor_. Jeden układ, jedna kostka montowana w socket 1155 ma w sobie
    zarówno CPU, jak i GPU.

    > Po czym to poznać, jak wszędzie piszą że zintegrowana?

    Bo jest zintegrowana. Razem z procesorem. :D (1)

    [ Planowanie ślubu jest zwykle rezultatem nieplanowania rodziny. ]
    [ (Romek Rumpel) ]

    (1) Niech mnie ktoś poprawi, jeżeli się mylę, ale chyba nie wyszło nic dla
    Socket 1155 bez zintegrowanego GPU?