  • 51. Data: 2015-02-25 16:36:51
    Temat: Re: polska bieda
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Wiesz, oni idą do pracy bo potrzebują pieniędzy teraz, żeby w ogóle dożyć do
    > tej mitycznej emerytury.
    >
    > Swoją drogą chętnie zobaczyłbym wzór według jakiego mógłbym obliczyć sobie
    > jaką będę mieć emeryturę z ZUS-u. Z tego co wiem, to nawet ZUS nie potrafi
    > podać ile będę dostawał.

    wejdź na platformę ZUSu i sprawdź.
    mi podał bez problemu. Oczywiście przy pewnych założeniach.
    Ale wróżek na etacie nie mają

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2015-02-25 16:40:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    >Wiesz, oni idą do pracy bo potrzebują pieniędzy teraz, żeby w ogóle
    >dożyć do tej mitycznej emerytury.

    jak rencisci, to sie moga czuc jak na emeryturze.

    >Swoją drogą chętnie zobaczyłbym wzór według jakiego mógłbym obliczyć
    >sobie jaką będę mieć emeryturę z ZUS-u. Z tego co wiem, to nawet ZUS
    >nie potrafi podać ile będę dostawał.

    No ba, a skad Zus ma to wiedziec ?
    Przeciez on wyplaca zgodnie z ustawa czy tam rozporzadzeniem, tyle, na
    ile Panstwo stac.
    przepis moze sie w kazdej chwili zmienic.

    J.

  • 53. Data: 2015-02-25 17:50:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > o 4zl/h slyszalem, ale to bylo ... dawniej niz 10 lat temu.

    Wiem, wiem - ale sam widzisz, jak ktos chce pokazac jak jest źle, to u
    niego taka stawka to standard...

  • 54. Data: 2015-02-25 17:56:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > wejdź na platformę ZUSu i sprawdź.
    > mi podał bez problemu. Oczywiście przy pewnych założeniach.

    Sprawdzę. W tych wyliczeniach, które mi co roku przysyłają, to jest podana
    hipotetyczna wysokość emerytury, ale z zastrzeżeniem, że nie jest ona
    gwarantowana. Więc tak średnio jest to dla mnie wiarygodne.

    > Ale wróżek na etacie nie mają

    A szkoda. Ja muszę zatrudnić cudotwórcę, żeby zaspokoić comiesięczny apetyt
    ZUS na moje składki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 55. Data: 2015-02-25 18:26:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...

    > Ale czy w/w osoby stac na coroczne lapowki ?

    Widać to tańsze niż remonty.

  • 56. Data: 2015-02-25 19:30:38
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2015-02-25 o 14:48, J.F. pisze:

    > Za 1900 czy za 2000 ? :-)
    >
    > A ten leade to gdzie - w sklepie, czy u posrednika ?

    > a 7zl/h to 1200/mc, z mozliwym dorobkiem za nadgodziny przespane w pracy
    > :-)
    >
    > J.

    Tak na pewno sobie pośpisz. Byłeś kiedy kol wiek cieciem? Nawet taki
    cieć na strzeżonym osiedlu jest represjonowanie za drzemkę, mój znajomy
    takiemu śpiochowi robił zdjęcia specjalnych figur śpiących i wyrzucili
    firmę. Teraz jest kolejna firma i starszy Pan siedzi jak na szpilkach.

    Te 5 zł/h to pisałem jak by były umowy o prace o i normalnie
    odprowadzane stawki a że nie są to jest 10 pln do ręki. Temat zaczął się
    od jęków i od tego jak to fajnie mają Ci co pracują na czarno i jakie
    kokosy zarabiają. Widzę na co dzień towarzystwo zatrudnione na budowie
    na czarnucha, jak wyglądają, jak są urobieni i jakie grosze zarabiają.

  • 57. Data: 2015-02-25 19:41:52
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2015-02-25 o 12:14, J.F. pisze:

    > Pytanie czy tylko tyle dostaja, czy jednak wiecej.
    >
    > Bo z nimi bywa czasem tak:
    > a) sa na rencie, wiec maja inne zrodlo dochodu
    > b) jak za duzo zarobia, to im rente zabiora, wiec za duzo nie moga :-)
    > c) sama praca ... malo meczaca. Odespac troche mozna ... no i nie
    > wymagajaca kwalifikacji
    > d) a jak blisko mieszkaja, to i kosztow dojazdu nie ma :-)
    > e) dodatkowe lata pracy podnosza im rente/emeryture, wiec tak naprawde
    > zysk jest bedzie wiekszy.
    >

    > J.

    Że w ryja można dostać, zostać zabitym, że po Policjach trzeba się
    włóczyć to już zapomniałeś. JF ty piszesz jak Ci się wydaje.
    Mojego kolegi ojciec cieciował parking koło Ołówka i Kredki gdzie między
    innymi holowali auta z miast i tam ciągle byłą zadyma. Którejś nocy
    pięciu młodych Dżentelmenów chciało pobić ciecia. Dziadyga przesiedział
    pół życia w służbach specjalnych więc skończyło się na licznych
    złamaniach kończyn towarzystwa.

    Nie ma spania na cieciówie.Trza pilnować jak pies sadu. Po to jest cieć
    żeby dał znaka jak coś się dzieje.

    Znam teren rekreacyjno hotelowy gdzie "stróż" ma czujniki po całym
    terenie ukryte na drzewach i co określony czas ma chodzić i je wciskać
    że spatrolował okolice. Jak wtedy pośpisz?

  • 58. Data: 2015-02-25 19:47:26
    Od: depros <d...@g...com>

    > jak rencisci, to sie moga czuc jak na emeryturze.

    Ta szczególnie tacy co ledwo nawet siedzą już nie mówiąc o takich co się
    ledwo poruszają np zapchane żyły;/

  • 59. Data: 2015-02-25 19:48:28
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2015-02-24 o 22:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik depros d...@g...com ...

    > Roznie. :)

    > Akurat szukam roznie - cesto poczata pantoflowa rowniez.
    > To gdzie szukac?

    Po wsiach np.

  • 60. Data: 2015-02-25 20:27:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Sprawdzę. W tych wyliczeniach, które mi co roku przysyłają, to jest podana
    > hipotetyczna wysokość emerytury, ale z zastrzeżeniem, że nie jest ona
    > gwarantowana. Więc tak średnio jest to dla mnie wiarygodne.

    a w jaki sposób mają Ci zagwarantować emeryturę nie wiedząc jakie
    będziesz płacił składki?