  • 61. Data: 2011-02-06 13:36:17
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:

    > Jestem gatunkiem gbura, ktory jest wybitnie niesympatyczny.

    Prawda

    > Sam jest oredownikiem wiszenia na zderzaku celem "edukacji kapelusznika"

    I do tego jeszcze łżesz jak pies.
    Albo nie rozumiesz co czytasz.

    > Dodatkowo jestem oredownikiem przestrzegania przepisow na zasadzie
    > uznaniowej:
    > "to mi sie podoba, wiec bede przestrzegal"

    Dokładnie.

    > Otoz no fuckin way. Jak ktos swiadomie zachowuje sie niebezpiecznie dla
    > innych to:
    > "nie ma litosci dla skurwysynow"

    To jakim cudem ludzie mają tyle litości do Ciebie, że tylko światłami Ci
    pomigają?
    Gdyby wyznawali takie zasady, to po prostu zepchnęli by Cię na barierkę i
    bylo po sprawie.

    > Tacy ludzie i takie podejscie powoduja, ze Polska o wiele dluzej bedzie
    > potrzebowac, zeby stac sie przyjemnym miejscem do zycia.

    Na szczęście poszedłeś precz i nie zaśmiecasz już jej swoją osobą.

    > Nie dosyc ze zachowuję sie jak menda, na drodze

    To jeszcze potem pyskujesz na grupie że komuś się to nie spodobało.

  • 62. Data: 2011-02-06 15:02:10
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > UĹźytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    > napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci news:4d4b1547$1@news.home.net.pl...

    > No proszÄ&#65533;. Nie umiaĹ&#65533;em tego Ĺ&#65533;adnie ubraÄ&#65533; w
    sĹ&#65533;owa, a to byĹ&#65533;o takie proste.

    A pomyślałeś, czy to za trudne, że w Polsce i kontrolowani i kontrolujący są z
    tego samego gówna ulepieni. Jedną z metod na kontrolujących żeby im to gowno
    butami se nie wylewało jest wyposażenie w urządzenia, żeby sami nic nie mogli
    interpretować. W zamian za to mają każdego kto leci z nimi w kulki przerobić
    na mydło. Jak by nie było alkomatow i sprawdzali na chuch to każdy w
    zależności od sytuacji by był podcięty. Przekroczył prędkość niechce placić to
    mu jeszcze łątkę przypniemy że po kielichu. Nie ma alkomatow to nikt nie
    sprawdzi. Płaci czy dopisać? Tak by było.

  • 63. Data: 2011-02-07 10:01:19
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli mowa o przepisach, to sa wlasnie takie (w kazdym razie tak wynika z
    > filmu), ze 'prawomocnego' pomiaru predkosci mozna dokonywac tylko wtedy,
    > jesli odpowiednie urzadzenia maja homologacje.

    Owszem. Ale gość WIE że dał dupy, i nie ma odwagi teraz za to beknąć. Tak
    zwyczajnie, po ludzku. A teraz próbuje zwalić winę na cholera wie co.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 64. Data: 2011-02-07 12:08:18
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > UĹźytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    CUT

    > To jeszcze potem pyskujesz na grupie Ĺźe komuĹ&#65533; siÄ&#65533; to nie
    spodobaĹ&#65533;o.

    Zabawy jak czteroletnie dziecko.
    Co za zenujacy typ.
    Plyn

    topek -> jak zawsze...

  • 65. Data: 2011-02-07 12:25:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Zabawy jak czteroletnie dziecko.

    Moje dziecko w wieku 4 lat miało więcej poczucia przyzwoitości, niż Ty
    obecnie, więc przesadzasz.

    > Co za zenujacy typ.

    No niestety - dokładnie taki jesteś.
    Egoista i cham, do tego z potężnym syndromem przeniesienia.

  • 66. Data: 2011-02-07 12:52:26
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    CUT
    > Egoista i cham, do tego z potężnym syndromem przeniesienia.

    :]

    "Patrze i milcze, to wystarczy za komentarz"

    topek -> jak zawsze...

  • 67. Data: 2011-02-07 12:59:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > CUT
    >
    > :]
    >
    > "Patrze i milcze, to wystarczy za komentarz"

    I tak trzymaj.
    Następnym razem jak będziesz chciał znowu kogoś zbluzgać, to też lepiej
    pomilcz.
    Wtedy nie będzie takich tematów.

  • 68. Data: 2011-02-07 13:03:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-07 12:08, topek pisze:
    (...)
    > Zabawy jak czteroletnie dziecko.
    > Co za zenujacy typ.
    > Plyn

    Przecież on tak zawsze - manipuluje/zmienia wypowiedzi innych,
    przedstawiając je jako cytaty niby ich wypowiedzi.
    Żenująca praktyka i świadczy wprost o kulturze oraz poziomie
    osoby dopuszczającej się takich zachowań. Nie ma co się
    denerwować.

  • 69. Data: 2011-02-07 13:23:22
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > Żenująca praktyka i świadczy wprost o kulturze oraz poziomie
    > osoby dopuszczającej się takich zachowań. Nie ma co się
    Alez ja sie w ogole nie denerwuje.
    Raczej zdumiewa mnie taka socjotechnika dla ubogich i smieszy to zaraz potem.
    To tylko moja litosc budzi, jesli ktos w tak "wyszukany" sposob, "pograza"
    adwersarza.
    I tak tego nie zmienimy :)
    Od niego az biej przekonanie o swojej zajebistosci :)
    Wiec na zdrowie.
    Gbur manipulujacy cytaty, przekonany o swojej zajebistosci, to o prostu jeden
    z lepszych mixow :) High End gburowatosci i zenujacych zagrywek.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 70. Data: 2011-02-07 13:28:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Alez ja sie w ogole nie denerwuje.

    Tia, dwa kapelusze postanowiły się publicznie polizać......
    Nie możecie na priv?

    > To tylko moja litosc budzi, jesli ktos w tak "wyszukany" sposob, "pograza"
    > adwersarza.
    > I tak tego nie zmienimy :)

    Ciebie pogrążają Twoje własne teksty, niczego więcej nie trzeba.
    Wróc do początku wątku, jak już sam zapomniałeś o co poszło.

    A oczekiwania, że będę odpowiadał bluzgając w Twoim stylu, to niedoczekanie,
    jak już sam pisałeś, nie jestem z Twojej piaskownicy, więc do Twojego
    poziomu się nie zniżę, choćbyś nie wiem jak się starał.

    > Ode mnie az bije przekonanie o swojej zajebistosci :)
    > Wiec na zdrowie.
    > Jestem gbur klnący na każdego kto myśli inaczej, przekonany o swojej
    > zajebistosci, po prostu jeden
    > z lepszych mixow :) High End gburowatosci i zenujacych zagrywek.

    Tak, dokładnie taki z Tobą jest problem.