  • 21. Data: 2015-12-06 16:28:52
    Temat: Re: poxipol przewodzi
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-06 o 14:16, janusz_k pisze:

    > Jak już żeś sobie potrolował, to teraz zobacz przy jakim ciśnieniu
    > woda jest wodą w temp 180st, a potem przeproś szklanynocnik.

    Jak to wiesz, to nie omieszkaj się pochwalić! Wszak nie jest to wiedza
    zbyt powszechna. Ale wróć na ziemię, a raczej "do rzeczy", i ponownie
    przeczytaj to, co imć-Pan szklanynocnik napisał. I wyjaśnij mi biednemu
    co następuje:

    Czyżby tylko takie wartości mogły wchodzić w grę? W warunkach
    laboratoryjnych da się osiągać wiele MPa: nawet i kilkadziesiąt! Acz
    jednak w małej raczej skali...

    Czemóż to *nie podanie* ciśnienia - musi zaraz implikować jego brak
    (czytaj: atmosferyczne), jeśli dla procesu ważna była *tylko*
    temperatura, to wyszukanie ciśnienia mogli przecież pozostawić tym tylko
    czytelnikom, którzy byli tego jak raz ciekawi. A dla reszty to i tak
    byłaby abra-kadabra.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 22. Data: 2015-12-06 16:43:02
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jest sobie chińskie gniazdo cinch na kabel,
    problem jest taki, że środkowy pin... obraza się o 360 stopni, robiąc
    zwarcie...
    chciałem zalać klejem, ale może istnieje lepszy sposób?

  • 23. Data: 2015-12-06 17:00:57
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Chcesz zeby te zasmarowane koncowki przewodzily czy zeby nie przewodzily? No
    > i podstawowe pytanie. Co to za koncowki?

    szkoda czasu, on nie chce odpowiedzi tylko tak sobie smaruje

    gdyby mu zalezalo to okreslilby rodzaj pradu, napiecie, czestotliwosc,
    grubosc warstwy po pierwszym pytaniu i odpowiedz dawno by uzyskal

    --
    http://db.org.pl/

  • 24. Data: 2015-12-06 17:04:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przecież napisałem wyżej,
    a co dostałem?

  • 25. Data: 2015-12-06 18:44:18
    Od: szod <b...@a...pl>

    > chciałem zalać klejem, ale może istnieje lepszy sposób?

    Skoro się obraca to ma kiepskie przewodzenie. Przylutować jak się da.

  • 26. Data: 2015-12-06 19:15:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bez żartów...

    http://zsyp.eu/smieci/wtyk-cinch.JPG

  • 27. Data: 2015-12-06 20:39:37
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > przecież napisałem wyżej,

    > a co dostałem?

    jezeli prawidlowo rozmieszasz przezroczysty poxipol to
    jezeli chodzi o to co typowo plynie przez cinche bedzie
    on izolatorem, sprawdzone doswiadczalnie

    szarego poxipolu nie mialem okazji sprawdzac ale strzelam
    ze tez bedzie izolatorem - przewodzace kleje kosztuja
    wiecej i popularne nie sa

    --
    http://db.org.pl/

  • 28. Data: 2015-12-06 21:23:33
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-12-06 o 20:39, m4rkiz pisze:
    > szarego poxipolu nie mialem okazji sprawdzac ale strzelam
    > ze tez bedzie izolatorem - przewodzace kleje kosztuja
    > wiecej i popularne nie sa
    Bo przewodzący klej to pewnie taki, który ma określone i gwarantowane
    parametry przewodnictwa
    , a nie przypadkowe, przewodzi czy nie przewodzi.
    Szary poxipol jest z dodatkiem proszku aluminium jeśli dobrze pamiętam.

  • 29. Data: 2015-12-06 21:48:21
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 6 Dec 2015 13:18:52 +0100 Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc
    [kropka] pl> napisał:

> [...]
    age151.png

    >To są jednak dość szczególne polimery. W Poksipolu za przewodnictwo
    >odpowiada głównie niespolimeryzowany utwardzacz.

    Nie znam się na wnętrznościach epoksydów, ale dotąd żyłem w
    przekonaniu że to napełniacz w Poxipolu jest jakiś "nie do końca
    izolacyjny".

    Swoją drogą - próbował ktoś stosować utwardzacz innego producenta niż
    producent żywicy? Np. żywica od Poxipolu, utwardzacz od Distalu, albo
    odwrotnie. Żywica Poxipol, utwardzacz PAC (w płynie) itp.

  • 30. Data: 2015-12-07 00:09:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bzdura. Utwardzaczem poxipolu jest PAC a nie Zetka.