  • 11. Data: 2023-06-13 10:37:04
    Temat: Re: pradowo
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ale gdzie? W elektrowni czy lokalnie?

    Jak za Tobą jadę, ciulu. Ten co przed Tobą też Ci smrodzi. No chyba, że
    elektryk albo rower.

    > A jak ktoś mieszka w pobliżu elektrowni węglowej to jego spaliniak jest
    > promilem a prątek tak samo :) Jaka różnica?

    Tak tak, po ostatnim przeglądzie paneli w okolicy, biegając sobie po
    okolicy, oprócz tej na łobrosku wykryłem elektrociepłownię obok mnie :-)

    Taka różnica, że od niej nie śmierdzi tak jak od ciulów przede mną.
    Czemu se tej rury nie wpuszczają do kabiny...

  • 12. Data: 2023-06-13 10:40:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.06.2023 o 09:06, _Master_ pisze:

    > Przestań oddychać.
    > Wiesz ile CO2 wydzielasz? A to niszczy przecież planetę ;-)

    Ale Ty debil jesteś. Samochody emitują szkodliwe zanieczyszczenia.

  • 13. Data: 2023-06-13 10:41:59
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.06.2023 o 09:38, Myjk pisze:
    > Mon, 12 Jun 2023 17:29:45 +0200, J.F

    > Dokształcić się. Prosument nie jest wytwórcą.

    A czym?

  • 14. Data: 2023-06-13 11:01:58
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 13.06.2023 o 10:40, io pisze:

    > Ale Ty debil jesteś. Samochody emitują szkodliwe zanieczyszczenia.

    Ty też emitujesz. Przestań.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2023-06-13 12:46:02
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 13.06.2023 o 10:41, io pisze:

    > A czym?

    Szkodnikiem żerującym na zdrowym ciele energetyki.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2023-06-13 14:23:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-13 o 10:40, io pisze:
    > Ale Ty debil jesteś. Samochody emitują szkodliwe zanieczyszczenia.

    Śmiem twierdzić że _samochód spalinowy_ i _człowiek_ przez całe swoje
    życie ;-) trują planetę w porównywalnym stopniu

    Bardzo małym ale trują. Samochód 20 lat a człowiek 80 lat.

    Trzeba mieć tego świadomość słuchając ekofaszystowskiej propagandy.

  • 17. Data: 2023-06-13 14:28:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-13 o 10:37, io pisze:
    > No chyba, że elektryk albo rower.

    Elektryk też truje i wzbija SMOG w powietrze

    Twoje indywidualne odczucie nosowe ;-) ma mało wspólnego z ekologią.

    A gdy jednak się Twojego odczucia trzymać...

    To dlaczego zakazywać pojazdów spełniających normę euro 6-7?

    Przecież ty nie czujesz od nich smrodu? ;-)

  • 18. Data: 2023-06-13 18:36:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2023 o 14:28, _Master_ pisze:

    > To dlaczego zakazywać pojazdów spełniających normę euro 6-7?
    >
    > Przecież ty nie czujesz od nich smrodu? ;-)

    On akurat czuje. Jakby mu do elektyka, którego akurat nie zna,
    przyczepić wydech to też by poczuł;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-06-13 19:06:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.06.2023 o 18:36, Shrek pisze:

    > On akurat czuje. Jakby mu do elektyka, którego akurat nie zna,
    > przyczepić wydech to też by poczuł;)

    Tak w sumie, to on drzwi w tym "wusku dla niepełnosprytnych" nie ma,
    więc może coś czuje.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2023-06-13 19:19:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak w sumie, to on drzwi w tym "wusku dla niepełnosprytnych" nie ma,
    > więc może coś czuje.

    A ty stojąc na chodniku czujesz? Też nie masz drzwi i nie czujesz. To
    trochę absurdalne - spalinki przez prawie 100 lat rzeczywiście
    śmierdziały i truły, w ciągu ostatniuch 20 w zasadzie rozwiązano ten
    problem, więc skoro problem rozwiązany to trzeba zakazać i rozwiązywać
    nowe problemy;) I jak tu nie dojść do wniosku że chodzi o to żeby gonić
    króliczka?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!