  • Data: 2020-04-09 21:44:41
    Temat: Re: problem z wyrażeniem regularnym w C++
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, April 6, 2020 at 6:09:09 PM UTC+2, RM wrote:
    > Chciałbym w C++ dla line == "private $ci;" wyodrębnić wyrażeniem
    > regularnym identyfikator "ci". Napisałem w C++:
    > regex_match(line, matches2, regex("\\$((\\w|\\d|_)+)")))
    > i to wywołanie zwraca mi false. Co robię źle?
    > Używam #include <regex> (w Linuxie). W PHP to wyrażanie regularne mi działa.

    regex_match: Determines if the regular expression e matches the entire target
    character sequence.

    regex_search: Determines if there is a match between the regular expression e and
    some subsequence in the target character sequence.

    Użyj tej drugiej funkcji.

    Poza tym chyba masz błąd w wyrażeniu, złapie też $1234.

    w.