  • 21. Data: 2010-04-08 00:08:15
    Temat: Re: programy lojalnościowe - kalkulacje :)))
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Brzezi b...@g...com ...

    > Ale 5gr to jest pesymistyczne podejscie, u mnie roznice miedzy np.
    > neste/auchan/lukoil a shell/orlen sa roznice 20-30gr, jak tankuje 100l
    > to jest to 30zl, to juz obiad mozna zjesc za to...

    jak mozna porownywac neste z shellem?
    Ja nie tankuje 100l bo mi nie wchodzi...

  • 22. Data: 2010-04-08 00:08:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kub@ k...@p...onet.pl ...

    > Tak jak kupiłem płyn do spryskiwaczy na BP. Super okazja + 300pkt.
    > Płyn 36 zł(w sklepach lepszy Apsik 12-18). Do tego płyn BP jest
    > fatalnej jakości.
    > A co daje 300pkt? Generalnie 3 zł ponieważ przy zużywaniu punktów z
    > Payback 10000 to równowartość 100zł.
    > Średni interes.

    pamietam jak jeszcze całkiem niedawno przekonywano mnie na grupie, ze plyny
    z shella czy BP sa najlpesze i generalnie super hiper dobre.
    Zastanawia mnie - po co ten plyn kupowałes? Nie wiedziałes, ze w sklepie
    taniej?
    Ja akurat plyn na stacji kupiłem moze dwa razy w zyciu, ale juz inne rzeczy
    - dlaczego nie. Wiadomo, ze jak cos jest na stacji 2 razy drozsze, to mało
    kto kupi to dla puntków payback. Ale jak ceny sa porownywalne z konkurencja
    - dlaczego nie? No i skad przekonanie, ze kazdy liczy kazda złotówke przy
    zakupach? Jeszcze raz powtarzam - czesto liczy sie wygoda a nie roznica
    5zł.

  • 23. Data: 2010-04-08 00:25:26
    Od: Rafał Woźniak <w...@r...wozniak.name>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Jarek - to nie tak do końca ;)
    >
    > Na ten przykład orlen:
    >
    > Punktów za paliwo na flotę NIE MA
    > Są, jeśli tankujesz ichnią vervę ... zwykłe paliwa nie są
    > punktowane ... Pracodawca nie widzi powodu (no i słusznie)
    > płacić za vervę, więc daje ci kartę na zwykłe paliwo ... punktów
    > NIET ....

    jesteś pewien? mnie za flotę na zwykłe paliwo (nie verva) punkty nabili.
    jakieś dwa tygodnie temu to było

  • 24. Data: 2010-04-08 00:27:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 00:06:53 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

> [...]
    > punktowane ... Pracodawca nie widzi powodu (no i słusznie)
    > płacić za vervę, więc daje ci kartę na zwykłe paliwo ... punktów

    Cholercia, to mnie zatrudnia kto, jeśli nie pracodawca? :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 25. Data: 2010-04-08 00:54:13
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 7 Kwi, 12:33, "Kub@" <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > jakości.
    > A co daje 300pkt? Generalnie 3 zł ponieważ przy zużywaniu punktów z Payback

    to juz zalezy czyimi pieniedzmi sie placi ;)
    np. moja kuzynka jakis czas temu majac sluzbowy samochod miala prikaz,
    zeby byl czysty i na biezace wydatki z tym zwiazane miala limit
    bodajze 800PLN/mc (myjnia, plyn do sprysk. i tego typu duperele...).
    Na takich klientow licza... Praktycznie zawsze jak bralem fakture na
    paliwo proponowali mi plyn do spryskiwaczy, ale akurat mieli pecha, bo
    ja placilem swoimi ;)

    WS

  • 26. Data: 2010-04-08 00:58:10
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Kwi, 00:54, WS <L...@c...pl> wrote:
    Praktycznie zawsze jak bralem fakture na
    > paliwo proponowali mi plyn do spryskiwaczy, ale akurat mieli pecha, bo
    > ja placilem swoimi ;)

    BTW - na stanie firmy mialem tez motocykl - jak bralem fakture
    tankujac go kilka blondynek na stacjach rowniez proponowalo mi plyn ;)
    z odpowiedzia na pytanie co mam z nim zrobic mialy lekki problem ;)

    WS

  • 27. Data: 2010-04-08 09:13:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > jak mozna porownywac neste z shellem?

    A czemu nie porównywać?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2010-04-08 10:12:05
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > z shella czy BP sa najlpesze i generalnie super hiper dobre.
    > Zastanawia mnie - po co ten plyn kupowałes? Nie wiedziałes, ze w sklepie
    Skończył mi się płyn i jechałem z całkiem białą od solanki szybą przy -10
    st. Nie wiedziałem kompletnie nic przez jakieś 10km i pierwszą stacją było
    BP :)
    Bez przymusu na punkty bym nie poleciał :)

  • 29. Data: 2010-04-08 10:23:03
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 08 kwi 2010 o 00:08 GMT, Budzik napisał(a):

    > jak mozna porownywac neste z shellem?

    No nie ma co porownywac, cena bez porownania :)

    > Ja nie tankuje 100l bo mi nie wchodzi...

    no to wszystko jedno, niech bedzie 2x50l

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 30. Data: 2010-04-08 11:00:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    hamberg wrote:

    > mi sie przypomina replama s.p. JET: "Tanie paliwo - reszte sobie
    > podaruj"

    Lukoil przejal stacje i kontynuuje te polityke, lacznie z przedziwna
    praktyka obnizania juz i tak dosc niskich cen w weekendy... i to dosc
    wyraznie.

    W efekcie jak ktos tankuje 4 razy w miesiacu, i wycyrkluje sobie na
    weekendy, to mozna taniej jezdzic. Nie sa to duze róznice, ale np.
    w Wawie na Prymasa jest lukoil i za nim BP. Ten sam wjazd nawet.
    W tygodniu róznice na litrze wynosza okolo 10-15 groszy, w weekendy
    20-30.
    Na tym przykladzie z arta - 2000 litrów rocznie za cirka 9 tysiecy to
    sie robi juz nawet 500-600 zl róznicy rocznie.

    --
    Pozdro
    Massai