  • 11. Data: 2009-02-05 10:45:24
    Temat: Re: prosba o opinie i porady - tor off road
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik donia napisał:

    > lol, bedziecie mieli koncesję na obrót paliwami - szacunek ;>
    >
    > nie żebym się czepiał, tylko potem wszyscy płaczą, że ktoś ich gdzieś
    > podał i musieli zamknąć wspaniałe przedsięwzięcie,
    >
    > jak chcie żeby się nikt nie czepił, to musicie mieć wszystko formalnie
    > dograne i nie wychylać się poza zezwolenia, bo się zawsze uprzejmy znajdzie
    >
    > pzdrv
    Wszystko będzie na 100% legalnie, nawet nie pomyslałem o lewiźnie.

    --
    Sysek - Szerszen 900
    http://bikepics.com/members/sysek/02cb900/

  • 12. Data: 2009-02-05 10:51:23
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    > IMHO te trasy nie moga sie przecinac

    no wydaje mi się to oczywiste

    > Nie kumam, znaczy zaplecze sanitarne czyli prysznice czy toi-toie ?

    wiem , że przed obiadem ... ale będą porządne kibelki, prysznice,
    bierząca woda (własna studnia)

    > domki kampingowe do wynajecia ? :)

    Nie od razu, ale załatwienie fajnego noclegu w okolicy jak najbardziej
    realne. Nawet z transprtem.

  • 13. Data: 2009-02-05 10:53:02
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    > Sauna

    q.... o frytkach już było :)

    > Pole namiotowe/kempingowe, miejsce na grila, może jakaś scena dla
    > okolicznych zespołów jakby się wykrzyczeć chciały.

    wydzielone mijsce , a nawet kilka na grill/ognisko będzie , scena raczej
    odpada

  • 14. Data: 2009-02-05 10:56:17
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Pytania są takie:
    > 1. Czy skorzystał/skorzystała byś z takiej usługi.

    jak bym miał crossa to tak. Póki co mam motocykl szosowy.

    > 2. Jaka cena za godzinę/dobę/weekend za korzystanie z toru byłaby dla
    > Ciebie realna i do zapłacenia. (przełknięcia) :)

    50zl

    > 3. Czy interesowałby by Cię dodatkowe atrakcje.

    raczej tak, ale korzystanie uależnam od ceny

    > 4. Co jeszcze byłoby atrakcją dla Ciebie przy okazji korzystania z takiego
    > toru ?

    wypożyczenie jakiegoś crossa. Raz że niektorzy nie mają (jeszcze), dwa, że
    niektorzy chca tylko sprobować, trzy, że ktoś kto wybierze sie do was z
    daleka ,może nie mieć jak przytargać moto ze sobą.

  • 15. Data: 2009-02-05 11:02:31
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-04 18:47:26 +0100, Sysek <s...@p...onet.pl> said:

    > Pytania są takie:
    > 1. Czy skorzystał/skorzystała byś z takiej usługi.

    Zależy gdzie. Bo jak mam ciągnąć enduraka na przyczepce z Wawy do np.
    Szczecina, to chyba jednak wolę pociągnąć w jakieś Bieszczady. Ale
    generalnie sam pomysł bardzo przyjemny, oby więcej takich miejsc
    powstawało.

    > 2. Jaka cena za godzinę/dobę/weekend za korzystanie z toru byłaby dla
    > Ciebie realna i do zapłacenia. (przełknięcia) :)

    Jak dla mnie, liczenie na godziny ma marny sens, chyba że jest to wraz
    z wypożyeczneniem sprzęta. Co do ceny - wszystko zależy od atrakcji -
    tory krossowe, to zazwyczaj 20-40 za wjazd (jeździsz ile chcesz/dasz
    radę - może być i cały dzień). Jeśli byłby to naprawdę fajnie
    zorganizowany park enduro, ze zróżnicowanym terenem, ciekawie ułożonymi
    trasami - najlepiej o różnym poziomie trudności, może nawet specjalnie
    pobudowanymi przeszkodami (jakiś ogródek trialowy), to sądzę że cena w
    okolicach 50 zł/dzień byłaby rozsądna. Może i ciut więcej, w zależności
    od poziomu atrakcji.

    > 3. Czy interesowałby by Cię dodatkowe atrakcje.

    Myjnia i knajpa ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 16. Data: 2009-02-05 11:26:49
    Od: Lukasz Lechowicz <m...@w...pl>

    Sysek wrote:
    > Robię wywiad środowiskowy przed planowaną inwestycją :)
    > założenia są takie:

    > W planach dzierżawa starej żwirowni, teren rozległy i naprawdę ciekawie
    > położony i ukształtowany.
    Cos jak BMW Enduro Park w Hechlingen ?
    :D piach, zwir, kamienie, kaluze, maly brodzik ??!!

    > Na początek w planach: wytycznie tras odpowiednio ukierunkowanych i
    > zabezpieczonych zjazdy , podjazdy , hopki. Trasy przewidziane dla
    > motocykli, quadow, no i lekkie samochody 4x4. Zaplecze sanitarne.
    > Miejsce na ewentualne obozowisko, namiotowisko. Prąd i woda będą dostępne.
    > Jako dodatkowe atrakcje.
    > Możliwość zorganizowania przy okazji spływu kajakowego.
    > Zabaw air soft gun , paintball.
    Mniam brzmi pysznie

    > Pytania są takie:
    > 1. Czy skorzystał/skorzystała byś z takiej usługi.
    TAK
    > 2. Jaka cena za godzinę/dobę/weekend za korzystanie z toru byłaby dla
    > Ciebie realna i do zapłacenia. (przełknięcia) :)
    10/50/90
    > 3. Czy interesowałby by Cię dodatkowe atrakcje.
    - jak przedpiszcy zauwazyli mozliwosc wypozyczenia sprzeta dla tych co
    nie maja, chca sprobowac
    - jakas myjka zeby bloto splukac
    > 4. Co jeszcze byłoby atrakcją dla Ciebie przy okazji korzystania z
    > takiego toru ?
    sauna juz byla? ;)
    > Jak plany się zrealizują :) jesteście zaproszeni na otwarcie.
    > Gdzie i kiedy powiem później.
    cierpliwie poczekamy ;)

    Pzdr
    Luc

  • 17. Data: 2009-02-05 11:28:49
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    de Fresz wrote:
    > Myjnia i knajpa ;-)

    Park Maszyn - zadaszony (ochrona przed slońcem i deszczem) , utwardzona
    nawierzchnia i mozliwosc bliskiego podjechania autem. (moze to byc nawet taki
    duzy namiot)

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 18. Data: 2009-02-05 11:32:39
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Sysek pisze:

    > 3. Czy interesowałby by Cię dodatkowe atrakcje.

    Sie nie przejmuj saunami, namiotami itd, w ogole olej to cale preclowe
    doradzanie.

    Liczy sie tylko rozmiar biustu bileterki.
    :-)

    KJ

  • 19. Data: 2009-02-05 13:11:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Sysek wrote:

    > no na torze może nie , ale Rega blisko a koleś ma całe zaplecze z
    > kajakami

    > i frytki do tego ?

    nie frytki, tylko dupy :P

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 20. Data: 2009-02-05 13:45:42
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Sysek pisze:

    > Na początek w planach: wytycznie tras odpowiednio ukierunkowanych i
    > zabezpieczonych zjazdy , podjazdy , hopki. Trasy przewidziane dla
    > motocykli, quadow, no i lekkie samochody 4x4.

    Ktoś już napisał ale powtórzę - 4x4 mocno niszczą tor, więc właściwie
    dla nich powinien byc osobny. Krzyżować się nie powinny ze względów
    bezpieczeństwa, chyba że bezkolizyjnie.

    > 1. Czy skorzystał/skorzystała byś z takiej usługi.

    Jo. Tyle że od razu nastawiłbym się na zapewnienie na miejscu
    wypożyczalni sprzetu i ciuchów, wtedy macie zapewnione zainteresowanie
    zarówno "próbujących" jak i tych co latają ale w okolicy sa z innej
    okazji. Poza tym ma wtedy sens zrobienie tam wypadu w sezonie na
    motongach, w ramach jakiegoś długiego weekendu lub punktu w programie
    dłuższej wycieczki.

    > 2. Jaka cena za godzinę/dobę/weekend za korzystanie z toru byłaby dla
    > Ciebie realna i do zapłacenia. (przełknięcia) :)

    50/d bez sprzęta, 150-200/d ze sprzętem.

    > 3. Czy interesowałby by Cię dodatkowe atrakcje.

    Skup się na tym co ma stanowic istotę przedsięwzięcia, na bonusy
    przyjdzie czas później.

    > 4. Co jeszcze byłoby atrakcją dla Ciebie przy okazji korzystania z
    > takiego toru ?

    Nie tyle atrakcją co udogodnieniem - knajpa, a w zasadzie to stacjonarny
    grill z piwem i miejscem do posiedzenia/poimprezowania.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl