  • 41. Data: 2014-03-04 22:34:50
    Temat: Re: protest ukrainski
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 13:25:10 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Samolicz w przeciwieństwie do preferowanego przez Ciebie samogwałtu nie
    > istnieje.

    raczej proponuję Ci samokształcenie. Z jezyka polskiego i netykiety.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2014-03-04 22:48:02
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 4 marca 2014 22:34:50 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > raczej proponuję Ci samokształcenie. Z jezyka polskiego i netykiety.
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Możesz się walić na koszt państwa.

  • 43. Data: 2014-03-04 22:48:37
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > Pozostały śmieci, którymi od czasów Olszewskiego pogrywają sobie
    > różne, bardzo dziwne siły.
    > Dowody, na podstawie których można było rozliczyć komunę zostały
    > zniszczone w pierwszej kolejności. Nie mieliśmy najmniejszej szansy
    > ich zachować. Nie zapominaj, że Polska była prekursorem przemian. To
    > nie NRD, gdzie sytuacja się zmieniła w ciągu kilku dni i udało się
    > przejąć archiwa.
    > W Polsce najpierw nieformalne negocjacje trwały miesiącami, potem
    > Okrągły Stół a w międzyczasie ciepłownie opalano papierami zamiast

    O czym ty w ogole pierdolisz czlowieku ?
    Mazowiecki byl slugusem sbekow, pozwolil kiszczakowi jarac teczki na potegę
    bo zrobil go w swoim I rzadzie ministrem MSW a Siwickiego miistrem MON !
    Na temat jego dokonan w utrzymywaniu postkomuny gruba ksiazka powinna
    powstac.
    Smiac mi sie chce jak czytam twoje wypociny, stary i glupi :)

  • 44. Data: 2014-03-05 09:33:29
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Mar 2014 12:53:12 +0100, TM napisał(a):

> [...]

    Zapewne chciałeś powiedzieć " 3 banki z kapitałem polskim spośród 60". I
    mniej więcej tej jakości jest również sens twojej wypowiedzi. Widzisz, żeby
    założyć bank trzeba kapitału :)
    --
    Jacek

  • 45. Data: 2014-03-05 09:44:17
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Imho powinno sie scigać sądownie każego kto używa tego terminu.
    Szczególnie, że była to gruba linia.

    J.

  • 46. Data: 2014-03-05 10:22:39
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2014-03-03 20:37, AZ pisze:
> [...]
    m-Nie-tankuje-na-Lukoilu-a65258

    > Paczpan, a protestow zeby nie wpierdzielac w MacDonalds albo KFC i nie tankowac
    > na Shellu nie widzialem nigdy...

    Może po prostu jesteś za młody? :-)
    Przypomniałem sobie, poszukałem:
    "W 1995 roku organizacja Greenpeace powstrzymała koncern przed
    zatopieniem platformy naftowej "Brent Spar" w Morzu Północnym.
    Organizacja zorganizowała głośną kampanię informacyjną, która
    doprowadziła do bojkotu stacji Shell przez wielu kierowców i zmusiła
    firmę do zmiany planów, co pozwoliło uniknąć katastrofy ekologicznej."

    T.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 47. Data: 2014-03-05 10:50:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-05, T. <k...@i...pl> wrote:

> [...]
    > doprowadziła do bojkotu stacji Shell przez wielu kierowców i zmusiła
    > firmę do zmiany planów, co pozwoliło uniknąć katastrofy ekologicznej."

    Moze moja wypowiedz nie byla do konca jasna. Mialem na mysli bojkot w zwiazku
    "nie finansujemy wojen".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2014-03-05 12:05:17
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 marca 2014 10:50:14 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Moze moja wypowiedz nie byla do konca jasna. Mialem na mysli bojkot w zwiazku

> [...]

    To w ramach protestu przestań jeść wszystko co gotowane na gazie i wyprodukowane na
    nawozach do produkcji których użyty był gaz z Rosji.

  • 49. Data: 2014-03-05 12:14:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 13:48:02 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Możesz się walić na koszt państwa.

    biedaku, a ty musisz coś odpowiedzieć. tyle, że wychodzi Ci coraz głupiej.

  • 50. Data: 2014-03-05 12:15:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 22:48:37 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

> [...]
    > dokonan w utrzymywaniu postkomuny gruba ksiazka powinna powstac.
    > Smiac mi sie chce jak czytam twoje wypociny, stary i glupi :)

    widzisz dziecko. naczytałeś się gazetek partyjnych piSu i teraz
    powtarzasz głupoty i kłamstwa.