    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Mon, 13 Jan 2014 18:02:47 -0800 (PST)
    <c...@4...com>
    Subject: Re: pryszcze...
    From: g...@g...com

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 02:42:12 UTC+1 użytkownik A. L. napisał:

    > NA przykald robienie czego?

    Na przyklad ewaluacja kodu "w locie".

    > No to jednak musisz sie zdecydowac - w te czy wewte. Zaleta, czy
    > wada...

    Nie wiem, na co sie jeszcze "musze decydowac".
    Wydaje mi sie, ze wyrazilem swoja opinie dosc kompletnie,
    ale jezeli masz jeszcze jakies pytania, to chetnie odpowiem.
    To, czy cos sie uzna za wade, czy za zalete, zalezy glownie
    od naszych wymagan. Z perspektywy zwiekszania niezawodnosci
    oprogramowania system typow w C jest OK. Z perspektywy np.
    szybkiego prototypowania nie jest i wymaga duzo nadmiarowej
    pisaniny (choc przyznam, ze problemem nie jest wylacznie
    system typow)

    > Zreszta, C to kiepski przykald jezyka typowanego. System typow C ma
    > dziury i wcale bezpieczny nie jest.

    Zaden jezyk o dostatecznie duzej sile wyrazu nie bedzie odporny
    na glupote programisty.