    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: przejściówka SATA USB3.0, dysk PATA podłączyć do gniazda SATA
    Date: Wed, 10 Feb 2021 23:02:51 GMT

    in <news:MeSUH.15065$FUA4.5489@usenetxs.com>
    user jedrek pisze tak:

    > "PiteR"
    >
    > Jestem tego świadomy, jednak jaki to problem w epoce zasilaczy
    > impulsowych napompować sobie 12V z linii 5V - jeżeli tylko
    > wydajność prądowa źródła 5V to zapewni. Ale jak już wiadomo raczej
    > nie zapewni stąd konieczny ekstra niezależny zasilacz 12V.

    przecież dysk 3.5 chce sobie siorbnąć prądu

    12v x 1A to już jest 12W to z 5v byłoby co najmniej 2A
    ja nie chcę żeby miał przetwornicę i pociągał mi tyle z gniazdka usb
    ktore ma słabe styki z natury. To prosi się o niestabilność.

    > Czy mam rozumieć, że SSD pędzisz tą przejściówką zasilając dysk z
    > samego napięcia dostępnego w gnieździe USB, bez potrzeby
    > dodatkowego zasilacza?

    oczywiście

    > Czy raczej zawsze musi ta przejściówka
    > korzystać z zasilacza, bez względu na rodzaj podłączanego dysku?

    nie

    > Rozumiem, że wszystkie przejściówki co wyglądają tak jak na
    > zdjęciach w aukcji aliexpress, którą wskazałeś to będzie to samo.
    > Czy raczej może się okazać, że wizualne niby to samo, a w środku
    > jakieś inne kontrolery

    kupiłem chyba sześć nie wpadłem na minę

    JMicron JMS567 SATA 6Gb/s bridge
    USB Attached SCSI (UAS) Mass Storage Device

    nie sory

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety