  • Data: 2015-01-18 12:17:39
    Temat: Re: python...
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > A po co? Zamiast się tak męczyć mogę po prostu użyć Javy. Lub, a co tam, Fortranu.

    A po to aby byla zgodnosc ABI.
    ABIs bardzo rzadko gwarantuja backward compatibility (forward oczywiscie tak).
    Uzyj pakietu skompilowanego w Javie8 w srodowisku Javy1.4 czy nawet 1.5. Powodzenia
    zycze :).

    PS1: Tak sie sklada ze uzywam w Py3 rozszerzen Cowych kompilowanych a jakze VS2013
    I co ? I dziala. Ale _ja wiem_ jak to zapewnic (bo na C "zjadlem zeby"), ale nie
    polecam innym bo
    "trza umiec"
    (przekazywanie parametrow, optymalizacje, bebechy dllkowe itp), a ma byc tak aby i
    "nieumiejacy"
    (jak np. Ty)
    nie mieli klopotow, dlatego Python3 oficjalnie wymaga VC2010. Kropka.
    PS2: Ciekawy jestem kiedy skonczysz pieprzyc 3po3 :)

    AK

    ---
    Avast.