  • 41. Data: 2015-12-24 21:25:29
    Temat: Re: radio samochodowe bez USB
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-12-23 o 18:30, PiteR pisze:

    > No co? Miss Swiata też w środku składa się z poplątanych rurek :)

    Ale jakie opakowanie mają :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 42. Data: 2015-12-24 23:17:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    janusz_k pisze tak:

    > Ale jakie opakowanie mają :)

    Tak jak i moje radio :)

    http://antique-autoradio-madness.org/Pioneer/Pioneer
    -1988/Pioneer-Cata-1988_06.htm

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 43. Data: 2015-12-25 01:40:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

    > Po raz kolejny zauważyłem że piszesz nie wiedząc o czym.

    a ja po raz pierwszy, że bez polskich liter. Od dawna?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 44. Data: 2015-12-25 01:45:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    JaNus pisze tak:

    > Kolejny "myk", to ciągłe "przemeblowania", w których nawet obsługa
    > pomocnicza się gubi. Kupujesz zawsze taki sam (bo ja wiem?) olej,
    > mąkę, ser, czy cokolwiek - ale patrzysz, a na dawnym miejscu - nie
    > ma! To zaczynasz "zwiedzać" sklep

    To skurwysyny. Współczuję szeregowym przemeblowaczom.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 45. Data: 2015-12-25 08:06:08
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-25 o 01:40, PiteR pisze:

    > a ja po raz pierwszy, że bez polskich liter. Od dawna?

    Od chwili przystąpienia (Anschluss) do
    Związku Socjalistycznych Republik Europejskich?

  • 46. Data: 2015-12-28 23:35:45
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > Ileż to ja rzeczy nie po-wymyślałem! Niektóre już ktoś jednak robił, ale
    > były i takie, że nikt, niektóre do dziś! Nachodzi mnie tak co kilka
    > tygodni, że pomysł mi się lęgnie całkiem świeży. No ale pełny patent
    > krajowy to wydatek kilkunastu tysięcy - nie wysupłam. Gdybym miał jakąś
    > tam sumkę na "rozruch" to bym zaczął się ścigać z Edisonem! No ale on

    http://inwestycjewinnowacje.pl/ogloszenie,2,16462,1-
    mln-zl-na-innowacje.html

  • 47. Data: 2015-12-29 01:40:34
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-22 o 22:21, janusz_k pisze:

    > A dlaczego nie? radio z UKF-em jest?
    > gniazdo zapalniczki jest?
    > To chyba wszystkie warunki które musi spełniać
    > auto aby toto grało :)

    No ale jeśli te firmy nawzajem się nie lubieją? ;)

    Właśnie wyczaiłem na Allegro jeszcze tańszy zestaw:
    http://allegro.pl/samochodowy-transmiter-fm-peiying-
    urz0396-usb-jack-i5245251409.html

    29,90 zł + 7 za przesyłkę. Z pilotem!

    Dobre rady nic nie kosztują