  • Data: 2014-05-21 18:30:21
    Temat: Re: retusz - miedzy PS, a Inpaint
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-21 13:56, 1634Racine pisze:

    > rozumiem; czyli jednak nie ma co wisły... Na podworko PS trzeba wejsc,
    > nic innego nie ma.

    Nie bardzo lubię PS ale mając doświadczenie z konkurencyjnymi produktami
    oraz faktem, że jak coś się zacznie na serio w późniejszym życiu
    tworzyć, to i tak wszyscy na około (drukarnie itp) wybrzydzają i
    najchętniej przyjmują projekty w PS czy innych adobowych aplikacjach.

    > (ale z drugiej strony... pomarudze... do najprostszych retuszowych
    > spraw, jesli jest cierpliwosc, to inpaint zdaje sie ok, sprawdzone;
    > dlatego pomyslalem o czyms oczko-dwa-trzy, ale nie 10, bardziej
    > wysofistykowanym, co nie znaczy, ze az stajnia PS - rozumiem, ze nie ma
    > + nikt sie nie bawi w takie zabawki)

    Nie znam Inpainta. Trudno mi się odnieść. Nawet nie w tym rzecz.
    Szczerze mówiąc nie traktuję programów graficznych jako podlegających
    punktacji. W PS masz dopracowany komplet narzędzi. W innych programach
    dopracowane jest narzędzie A ale B już nie ma w ogóle lub jest do bani.
    Po drugie zbierasz kapitał wiedzy na przyszłość. Sądzę, że w przyszłej
    pracy czy współpracy nikt nie będzie interesował się Twoją biegłością w
    Inpaincie i umiejętnością wyretuszowania oka a np. ucha już nie, bo nie
    było takiego narzędzia w tej aplikacji.

    Marek