  • 1. Data: 2010-03-24 19:31:37
    Temat: Re: sava intensa hp - ktos zna?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:...
    > zna ktos moze ta oponke w rozmiarze powiedzmy 205/55 r16?
    > lub nieco szersza?

    powiem tak - odpowiadajac sam sobie,

    rozwazam:
    barum bravuris 2 205/55/R16 91V
    200 zl

    sava intensa HP 205/55/R16 91V
    210 zl

    dayton D320 205/55/R16 91 H
    220 zl

    ewentualnie
    uniroyal rain expert 205/55/R16 91V
    230

    fulda carat progresso 205/55/R16 91H
    234

    firestone fhsz90 205/55/R16 91V
    241 zl.

    sklaniam sie ku savie, bo kiedys dawno cos mialem takiego, i dawalo rady;)

    ktos zna ktoras z tych opon?

    to narazie wstepne przymiarki, bo jutro okaże sie czy nie dostane w dobrej
    cenie michelin primacy hp 215/55, ale pytam za wczasu.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2010-03-24 19:46:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Bartek pisze:

    > uniroyal rain expert 205/55/R16 91V
    > 230

    To będą moje następne opony. Chyba, że w podobnej cenie dostanę Yoko
    A.Drive, które mam już przetestowane (wprawdzie w innym rozmiarze) i
    które cenię za pewność i przewidywalność na mokrej nawierzchni.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-03-24 20:15:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Mar 2010 19:46:41 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >To będą moje następne opony.

    Ja kupiłem do Mastera coś takiego -
    http://www.netcar.pl/opony/letnie/dostawcze/UNIROYAL
    +RAIN+MAX+2,,,,,,,,,,,215%2065R16,348,0,5-0,11555047
    7,szi.html

    Jutro zakładam, zoabczymy co to warte :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-03-24 20:20:39
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 19:46:41 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > To będą moje następne opony. Chyba, że w podobnej cenie dostanę Yoko
    > A.Drive, które mam już przetestowane (wprawdzie w innym rozmiarze) i
    > które cenię za pewność i przewidywalność na mokrej nawierzchni.

    Marcin, ja w zeszlym roku mialem do wyboru Yokohamy A.drive i Rainsporty,
    za Twoja namową wziałem A.drive. Mogę polecić. Mam 205/55/16
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 5. Data: 2010-03-24 20:40:55
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

> [...]
    >
    > to narazie wstepne przymiarki, bo jutro okaże sie czy nie dostane w dobrej
    > cenie michelin primacy hp 215/55, ale pytam za wczasu.

    nie traktuj tego jak reklamy ale :
    http://www.allegro.pl/item970403640_sawa_intensa_hp_
    205_55r16_91v.html
    masz taniej i wspierasz grupowicza ...pzdr

  • 6. Data: 2010-03-25 00:22:39
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hodmn2$5dr$1@news.dialog.net.pl...

    > To będą moje następne opony. Chyba, że w podobnej cenie dostanę Yoko
    > A.Drive, które mam już przetestowane (wprawdzie w innym rozmiarze) i które
    > cenię za pewność i przewidywalność na mokrej nawierzchni.

    dzieki marcin,

    roznice w cenie niewielkie - te 60 zl na kompecie to nie szalenstwo,
    wiec rada cenna.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 7. Data: 2010-03-25 00:24:59
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > nie traktuj tego jak reklamy ale :
    > http://www.allegro.pl/item970403640_sawa_intensa_hp_
    205_55r16_91v.html
    > masz taniej i wspierasz grupowicza ...pzdr

    ok, c oczywiscie ze wole kupic od znajomego, i jemu dac zarobic. marcin,
    masz jakies zdanie na temat tych opon? cos lepszego, w niewiele wyzszej
    cenie?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 8. Data: 2010-03-25 10:58:32
    Od: ks <s...@g...com>

    On Mar 24, 7:31 pm, "Bartek" <N...@p...fm> wrote:

    > sava intensa HP 205/55/R16 91V
    > 210 zl

    Hej,

    Skad sa te ceny (o ile mozna spytac)? Patrze na internetowe sklepy i
    tak tanio nikt ich nie sprzedaje... Sam szukam opon 205/50/16 do
    Focusa, i najtansze w miare znane wychodza mi Falkeny 912ZE.

    Pozdr,
    Kuba

  • 9. Data: 2010-03-25 17:19:45
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    ks pisze:

> [...]
    > tak tanio nikt ich nie sprzedaje... Sam szukam opon 205/50/16 do
    > Focusa, i najtansze w miare znane wychodza mi Falkeny 912ZE.

    Bo 205/55/R16 jest duzo bardziej popularny niz 205/50/R16.

  • 10. Data: 2010-03-25 18:48:46
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Uzytkownik "ks" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    >tak tanio nikt ich nie sprzedaje... Sam szukam opon 205/50/16 do
    >Focusa, i najtansze w miare znane wychodza mi Falkeny 912ZE.

    kuba, jesli 205/50, to beda drozsze. ja chcialem 215/55, ale kosztuja tez
    juz 100 zl wiecej niz 205.
    wiec powiedzialem sobie, ze niema co przesadzac :P

    notabene - na twoim miejscu bym sie nie przejmowal i zamiast 205/50, bral
    205/55,

    BTW:
    widzialem dzisiaj te savy, na aucie, coprawda gosc jezdzi spokojnie,
    przesiadl sie z jakiejs drogiej pirelli, i mowi ze nic zlego powiedziec nie
    moze. oby tak bylo, bo chyba sie skusze na savy od kolegi z grupy [marcin,
    wyslalem ci wiadomosc:)]

    btw2:
    bylem dzisiaj ze znajomym ogladac uzywane opony. gosc mial 205/55 w cenie
    100 zl za oponke. jesli chodzi o ilosc miecha, to rewelacja;) ale rocznik
    2001, i... juz to bylo widac. opona to dunloop sp sport 2000 bodaj.
    tak ze ... raczej niema sie nad czym zastanawiac.

    znalezlismy idealny komplet r14 za 50 zl /sztuka,[2007 r] ale znowu
    kolejne dwie pozornie ladne wygladaly juz nie ciekawie - wyzabkowane itp.
    pisze to poto, by uwazac przy zakupie nie nie nowych opon.. i zawsze
    sprawdzac 2-3 razy.
    ten kpl 4 szt. kolega kupil bo wygladaja naprawde zdrowo.

    --
    Pozdrawiam, Bartek