  • 1. Data: 2012-01-04 20:56:42
    Temat: schematy budowy samochodów
    Od: maciej orzechowski <m...@h...com>

    witam koledzy czy niewiecie o jakiejsi stronie z schematami saochodów
    osobowych zumerami katalogowymi lub bez ?

  • 2. Data: 2012-01-04 22:37:03
    Temat: Re: schematy budowy samochodów
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    maciej orzechowski wrote:

    > witam koledzy czy niewiecie o jakiejsi stronie z schematami saochodów
    > osobowych zumerami katalogowymi lub bez ?

    Bulwa nać!

    Możesz to napisać w jakimś zrozumiałym języku?

    Waldek

  • 3. Data: 2012-01-05 07:54:41
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik "maciej orzechowski" <m...@h...com> napisal w
    wiadomosci
    .googlegroups.com...
    >witam koledzy czy niewiecie o jakiejsi stronie z schematami saochodów
    >osobowych zumerami katalogowymi lub bez ?

    Lemm mial 100% racje.

    Marek

  • 4. Data: 2012-01-05 08:52:15
    Od: Marek Borowski <m...@b...com.nospam>

    On 04-01-2012 23:37, Waldemar Krzok wrote:

    > Bulwa nać!
    >
    > Możesz to napisać w jakimś zrozumiałym języku?
    >
    > Waldek

    Nie mialem problemow ze zrozumieniem.
    Transluje dla purystow:

    "
    Witam kolegów,

    Czy znacie jakąś strone z dokumentacją samochodów osobowych ?
    Szczególnie interesują mnie numery katalogowe części.

    Waldek
    "

    Odeslalbym na elektrode, ale znajac tamtejszych adminow, byloby
    wesolo... :-).

    Pozdr

    Marek

  • 5. Data: 2012-01-05 09:39:59
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 05/01/2012 07:54, 4CX250 wrote:
    > Uzytkownik "maciej orzechowski" <m...@h...com> napisal w
    > wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Lemm mial 100% racje.

    Co to Lemm? skrót od "Lemming"?

    c.

  • 6. Data: 2012-01-05 09:56:34
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Jan 4, 8:56 pm, maciej orzechowski <m...@h...com>
    wrote:
    > witam koledzy czy niewiecie o jakiejsi stronie z schematami saochodów
    > osobowych zumerami katalogowymi lub bez ?

    Pod tym linkiem masz katalog części do aut ze stajni BMW:

    http://bmwfans.info/parts/catalog/

  • 7. Data: 2012-01-05 10:25:53
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisal w wiadomosci

    .googlegroups.com...

    > Co to Lemm? skrót od "Lemming"?

    Nie. To literówka.

    Marek

  • 8. Data: 2012-01-05 12:47:25
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2012-01-04 21:56, maciej orzechowski pisze:
    > witam koledzy czy niewiecie o jakiejsi stronie z schematami saochodów
    > osobowych zumerami katalogowymi lub bez ?

    Pod tym adresem jest "Online Spareparts Catalog" dla grupy Volkswagen :
    http://www.vagcat.com/epc/
    Nie są to schematy ale może Ci się przyda ....

    --
    Tomek
    sowa1968(at)gmail.com