  • 11. Data: 2011-12-04 21:00:24
    Temat: Re: se new
    Od: jędrek <a...@p...onet.pl>

    "!MWLM" news:jbbb76$8nb$1@news.icm.edu.pl

    [ciach]

    news.neostrada.pl ma się całkiem dobrze.

    Większość z wymienionych działa, problem tylko, że mało który wpuści
    wysyłanie.
    Sprawdź sobie jeszcze news.interia.pl (wymaga logowania na podstawie konta
    mailowego na interii)
    I nie mierz ilości postów grup dyskusyjnych działaniem lub niedziałaniem
    onetowskiego serwera news, bo ludzie ślą przez inne. Jak dla mnie onet może
    w ogóle nie istnieć.
    Generalnie wszystko co z onetem związane to było dobre ponad 10 lat wstecz.
    Na polpaku onet to chodzi jak krew z nosa, podobnie z wp w Małopolsce
    Interia śmiga pełną rurą.

  • 12. Data: 2011-12-04 22:01:03
    Od: "!MWLM" <s...@e...om>

    Użytkownik "jędrek" napisał w wiadomości grup
    Sprawdź sobie jeszcze news.interia.pl (wymaga logowania na podstawie konta
    mailowego na interii)
    ===========

    W końcu e-mail założyłem i zadziałało. Dzięki.

  • 13. Data: 2011-12-06 12:09:18
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Fri, 02 Dec 2011 21:08:04 +0100, !MWLM wrote:

    > news.atman.pl
    > news.aioe.org
    > news.task.gda.pl
    > news.icm.edu.pl
    > news.neostrada.pl
    > news.gazeta.pl
    >

    > który z w/w jeszcze działa, jak do niedawna news.onet.pl?

    Śmieszna rzecz wirtualna polska też odmówiła posłuszeństwa.
    Czyżby zmowa wielkich? A ja już na swój czytnik psioczyłem.

  • 14. Data: 2011-12-06 13:14:33
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    atman przyjmuje chyba wszystkich, ale jakoś pomiędzy atmanem a gazetą nie ma
    synchronizacji, w ogóle jakoś na gazecie mało maili dochodzi...

  • 15. Data: 2011-12-10 09:27:18
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-02 22:13, awow pisze:

    > news.icm.edu.pl