  • Data: 2013-03-08 17:04:38
    Temat: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-08 15:51, J.F pisze:

    > No widzisz - gdyby nie zle pojeta kultura u kierowcow, to bys poczekal
    > az przejedzie fala pojazdow i przeszedl w spokoju.

    Skoro na jednym pasie kierowcy stoją przed przejściem to dalsze
    dywagacje w tym stylu są nieistotne - inni kierowcy mają obowiązek
    się zatrzymać również.

    > Proponuje najpierw wsiasc za kolko i troche pojezdzic po takich ulicach.
    > Bywa i tak ze jest to trudne do zauwazenia ze ktos obok zwalnia.

    Jak dla kogoś coś takiego jest trudne do zauważenia (w szczególności
    jak inne samochody stoją przed przejściem) to może niech od razu
    odda prawo jazdy...

    > A nasz taryfikator przewiduje za to 500zl i 10 pkt - jak ktos dwa razy
    > zostalby przylapany, to juz by bardzo uwazal.

    Przy niewielkiej szansie złapania? Hmmm, najpierw niech zaczną tak
    wyłapywać (monitoring i inne), skutecznie zawieszać uprawnienia itd.,
    a wtedy być może będzie do prawdziwe.