  • Data: 2015-06-28 22:42:17
    Temat: Re: słuchawka bluetooth z funkcją aparatu słuchowego
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-27 o 10:07, Liwiusz pisze:
    > Wiem, że to absurdalne, ale jacyś grupowi mądrale z wątku o simlocku w
    > iphonie 5 ponoć byli tak wychowywani, że im 50 lat temu mama zakazywała
    > chodzenia w słuchawce BT.

    Jak już tak sprowadzasz wszystko do absurdu to zapytam czy na randkę też
    idziesz ze słuchawką? O seks to chyba nie zapytam bo to może być jakieś
    nowe zboczenie a fujjj :-)

    PS. Tak już dawno miałem zapytać. Nie boicie się o swoje mózgi i jądra?
    :-) Znam ludzi co gadają tylko przez głośnomówiący albo słuchawkę z
    kabelkiem. Też się dziwiłem. Niby fal radiowych dookoła zatrzęsienie ale
    tu mówimy o nadajniku w pobliżu ważnego organu.
    Tak wiem... jeszcze amerykańscy naukowcy nie udowodnili ale...
    Skoro udowodniono związek ocieplenia klimatu z działalnością człowieka...
    Dzisiaj media trąbią że obcisłe dżinsy ;-) są szkodliwe nie tylko na
    jądra ;-)