  • 41. Data: 2010-09-30 15:31:48
    Temat: Re: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw [lekki OT]
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    Ja to, jak mi sienie uda, to sciagam sam gips i ide na przeswietlenie do
    Tytusa, obiecal, ze mi kontrast wstrzyknie :-D

    Spoko dawaj - jak trzeba bedzie to i ssawka sie znajdzie. A laboratorium
    mamy sterylne i klimatyzowane.
    Precyzyjne klucze dynamometryczne rowniez sie znajda jak trzeba bedzie cos
    nastawic czy wyregulowac :)

    Tytus z fabryki

  • 42. Data: 2010-09-30 21:51:54
    Temat: Re: sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-30 10:12, Budyń pisze:

    > własciwie to nalezałoby nagrac odpowiedz ze ci nie zdejmą - iść wtedy
    > prywatnie, zapłacic, wziąć fakturę i wystąpic do NFZ-tu o zwrot kasy.
    > Ale to rozwiazanie dla amatorów papierowej walki :/

    jakas podstawa prawna?
    bo mnie sie ten pomysl cholernie spodobal.

    Alex.

  • 43. Data: 2010-10-01 08:39:21
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >I po zabiegu u dr n.med., co prawda jestem lzejszy o 120zl ale przynajmniej
    >z kolana zniknelo ~40 ccm krwistego plynu ktory staw blokowal o czym lekarz
    >ortopeda z panstwowej "darmowej" przychodni chyba bladego pojecia nie mial
    >(chyba mu rachunek zaniose). Poza tym zupelnie inne podejscie do pacjenta,
    >pelna kultura, klinika zadbana a nie brud szpitalny i kolejki, nawet mi
    >traumatolog pokazal jakie cwiczenia dokladnie mam wykonywac. Do tego 6
    >tygodni kustykania w ortezie i za tydzien kontrola.

    Punkcja, miałem podobnie. Mnie usunął z pół litra płynu, państwowo było
    dokładnie tak samo.

  • 44. Data: 2010-10-01 10:55:10
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 17:31, Tytus z fabryki pisze:

> [...]
    > mamy sterylne i klimatyzowane.
    > Precyzyjne klucze dynamometryczne rowniez sie znajda jak trzeba bedzie cos

    Regulacje sa najwazniejsze :-) Wiec bede musial skorzystac z waszej
    pomocy, cos sie przykreci, cos poluzuzje i bedzie garlo, a wszystko pod
    znieczuleniem. Tylko arturek bedzie musial mnie przywezc swoim
    katamaranem, ktorego sie tak wstydzi :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 45. Data: 2010-10-01 11:39:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-01, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > znieczuleniem. Tylko arturek bedzie musial mnie przywezc swoim
    > katamaranem, ktorego sie tak wstydzi :-)

    A co? Juz panewka skladana na sloninke sie zatarla?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2010-10-01 11:55:06
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-01 13:39, AZ pisze:

    > A co? Juz panewka skladana na sloninke sie zatarla?

    A nie, bo noga nie domaga i na moto po znieczuleniu wracac nie mozna

  • 47. Data: 2010-10-01 14:08:19
    Od: a...@h...pl

    Paweł Andziak <g...@g...pl> writes:

    > Daj spokój, za składki na ubezpieczenie zdrowotne mógłbym sobie kupić 2
    > abonamenty premium w prywatnej służbie zdrowia.

    Jak jesteś młody i zdrowy. Zapytaj swoją przedstawicielkę Medicoveru
    czy czego tam używasz, ile będzie kosztowało ubezpieczenie u nich
    (abonament dla) 80-latka z przewlekłą chorobą wymagającą częstych
    konsultacji i zabiegów. Akurat na stronie M. można to sobie samemu
    wyklikać, bardzo pouczające.

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 48. Data: 2010-10-01 18:36:17
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Na sam koniec, sciagaja mi gips w poniedzialek, jest to podyktowane tym,
    ze zlamanie bylo z przemieszzeniem i rozprulo mi torebke stawowa, wic
    nich toogarna i sprawdza dokladnie, bym kaleka nie byl

  • 49. Data: 2010-10-02 11:21:37
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-09-30 10:04, Michał V-R pisze:
    > Juz mnie wkurwili z samego rana, znaczy nasza kochana sluzba zdrowia.

    Jak nie masz nigdzie ubezpieczenia i nie potrzebujesz papierka o
    zakończeniu leczenia to sam sobie go ściąg.