  • 11. Data: 2010-03-31 09:19:08
    Temat: Re: sprzedam GSXR1000K5
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > andrzeja rosę, a którz był bardziej flagowy?

    Andrzej Rosa z tego co wiem mieszka w Polsce.
    Być może sobie o nas przypomni,w końcu wiosna.

    KJ

  • 12. Data: 2010-03-31 09:59:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zuzka600f pisze:

    > Fakt, ale np. specem od GS'a i pochodnych był też tutaj Adam Medyna, a
    > ostatnio wielkim fanem stał się Zby_hon i jeszcze pare osob :)
    > Przypomnij mi - dysputy o streetfighterach na bazie bandyty i spor o
    > wyzszosci technicznej Suzi nad Honda z Damianem, to Andrzej toczyl?
    > Pamiec juz nie ta, cholercia ;)

    ja też nie pamiętam. ba, ja nie pamiętam poszczególnych dyskusji, tylko
    ich użyszkodników. daj spokój, jak ja miałbym pamiętać wsztstkie
    dyskusje stąd, to znikłbym jak AR.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 13. Data: 2010-03-31 14:42:20
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@g...pl> napisał:
    > I co dalej? ciezkie enduro? gixer k10? jakie przemyslenia?

    Nastepny gixer?? Bezsensu. Zwykly smiertelnik i tak nie jest
    w stanie wyczuc roznicy, czy ma 172 KM w K5, czy 185 KM w K10.
    Zreszta moim zdaniem gixery K5 i K6 to sa ostatnie prawdziwe gixery.
    Pozniejsze modele tylko juz przybraly na wadze i wsadzono w nie
    niepotrzebna elektronike - feminizujac je na maksa - po co komu
    jakies przelaczniki ograniczania mocy - albo chcesz 1000czka, albo nie.

    Po roku spedzonym w Meksyku, zakochalem sie ogolnie w Ameryce
    Lacinskiej.
    Ameryka Lacinska = bloto + pustynia + dzungla = soft enduro,
    ktorym wszedzie wjade.
    Dlatego po bardzo dlugich przemysleniach i analizowaniu roznych wariantow,
    stwierdzilem, ze jednak nie asfalt.
    Wybor padl na XT660Z tenere lub ktm690.
    Nie szukam motocykla do hard endurzenia.
    Szukam takiego, ktorym wszedzie dotre. W krotkim okresie - po okolicznych
    lasach i polach (jak najmniej asfaltu), w dlugim okresie po Ameryce
    Lacinskiej.

    Jestem juz po wstepnych negocjacjach z dealerem Yamahy.
    Za XT660Z: pojemny bak (23l), trwaly silnik,
    regulacja zaworow co 24 tkm, a zmiana oleju co 10 tkm,
    fajny design.
    Za ktm690 - jest o wiele lzejszy od tenere, nie wiem jak
    jest z jego niezawodnoscia i czestoscia serwisowania, nie orientowalem sie,
    bo mi sie nie podoba jego wyglad hahahaha.
    Chociaz ta mala masa do mnie przemawia - latwiej wjechalbym w wiekszy teren.
    Moze macie jakies dodatkowe opinie/przemyslenia??????
    Myslalem tez o hondzie crf450x, ale on nie nadaje sie do dalszych wypadow
    - maly bak i czeste serwisy.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 14. Data: 2010-03-31 14:47:33
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Uzytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisal >
    > 3/4 prm, to
    > zaczelo pisac po Twoim ostatnim aktywnym pojawieniu sie tu - moim
    > zreszta tez ;D
    > malo kto nas pamieta, naprawde - moze taki Rogal czy PJ, KJ, Jacot i

    To fakt, spore zmiany wszedzie, nie tylko na prm.
    Apropo zmian - bo tez nie jestem zorientowany w temacie -
    skontaktowalem sie z prywatnym importerem yamahy, ktory
    oferuje motocykle srednio 3 tys zl taniej niz oficjalny dealer.
    Twierdzi on, ze motocykle sa fabrycznie nowe, zapakowane
    jeszcze w skrzyniach i z gwarancja fabryczna 2 letnia.
    Nie jestem w temacie. Czy orientujesz/orientujecie sie,
    czy to rzeczywiscie jest bezpieczna transakcja z gwarancja ?
    Czy jest tam ukryty jakis haczyk?

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 15. Data: 2010-03-31 14:58:44
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-31 16:47, Tomek K. pisze:
    [..]
    > Nie jestem w temacie. Czy orientujesz/orientujecie sie,
    > czy to rzeczywiscie jest bezpieczna transakcja z gwarancja ?
    > Czy jest tam ukryty jakis haczyk?

    Patrz watek: "motocykl z poza sieci dilerskiej rejestracja"
    (sorry za ort. autora! SPOZA - jesli juz)

    Znając Ciebie - to weź moto właśnie od nich lub im podobnych - będziesz
    miał "dyskusji", które przecież tak "lubisz" i "przyciągasz" - na maxa!
    :-P ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 16. Data: 2010-03-31 15:15:23
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał:
    > Patrz watek: "motocykl z poza sieci dilerskiej rejestracja"

    Dzieki! Przeczytalem, czyli wynika, ze w sumie problemow nie ma,
    trzeba tylko zwrocic uwage na dokumentacje.
    Podobna sprawe przechodzilem po imporcie auta z USA -
    tez musialem wyrabiac karte pojazdu itp., ale ku mojemu zdziwieniu
    wszystko (wlacznie ze zmiana kierunkowskazow na "europejskie")
    zajelo mi TYLKO 1 dzien, a spodziewalem sie wielodniowej walki
    w urzedach.

    > Znając Ciebie - to weź moto właśnie od nich lub im podobnych - będziesz
    > miał "dyskusji", które przecież tak "lubisz" i "przyciągasz" - na maxa!

    Nie wiem o co Ci chodzi? Ja lubie "dyskusje"?
    To Ty tu ciagle paplesz o niczym ;-). Ja sie pojawiam srednio
    raz na pol roku.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 17. Data: 2010-03-31 15:31:51
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 31 Mar, 16:47, "Tomek K." <t...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Nie jestem w temacie. Czy orientujesz/orientujecie sie,
    > czy to rzeczywiscie jest bezpieczna transakcja z gwarancja ?

    Przy 3 tys. roznicy, to bym sobie odpuscil - raczej bym pogadal z
    oficjalnym dilerem, ponegocjowal cene i ekstrasy i przy dobrym gadanym
    (a tego chyba Ci nie brak) zejdziesz do tego samego, a nie bedziesz
    sie zastanawial nad pierdolami.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 18. Data: 2010-03-31 15:46:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tomek K. pisze:

    > Chociaz ta mala masa do mnie przemawia - latwiej wjechalbym w wiekszy teren.

    Pytanie jest takie czy Ty chcesz tam sobie pojeździć moto czy podróżować
    na moto ?

    Jak pojeździć to weź to co będzie bardziej terenowe (lżejsze, lepszy
    zawias, bardziej gleboodporne w konstrukcji) - IMO KTM.
    Ale i tak nie pojedziesz w naprawdę odklejone od głównych dróg miejsca
    - tam to tylko lekkie 2-suwy. Nie mówiąc już o tym, że na hard enduro
    nie powinno jeździć samemu, bo jak dobrze wkleisz to Cię znajdą za
    miesiąc - przecież oni na 300 lat Machu Picchu zgubili.

    Jak podróżować to kup to na co Ci się wygodniej spakować.
    Albo kup lokalny, wszedzienaprawialny model, w maksymalnej specyfikacji
    plus długodystansowy tunning u miejscowego kowala, tylko tego z tych
    lepszych.
    Czyli pewnie 250 ccm w 2-suwie plus wspawane poprzeczki, gmole,
    bagażniki itp...
    :-)

    A że zajeździsz 3 kolejne egzemplarze po drodze od Ziemi Ognistej do
    Limy to trudno i tak wyjdzie taniej niż wypasione turystyczne enduro.

    KJ

  • 19. Data: 2010-03-31 16:19:22
    Od: Kefir <a...@g...com>

    EloU!
    On Mar 31, 10:51 am, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > andrzeja ros , a kt rz by bardziej flagowy?

    Sieniezgodzesie: Mem, tfu ;) Nemrod mial w sigu "B12 - Bomber"

    --
    Pazdrawlaju, Artu / Kef & 955 + 660

  • 20. Data: 2010-03-31 19:00:25
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 31 Mar, 17:46, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Ale i tak nie pojedziesz w naprawdę odklejone od głównych dróg miejsca
    > - tam to tylko lekkie 2-suwy.
    Ja rozumiem fascynacje setka pomaranczy ale powyzsze stwierdzenie na
    sie do realiow dosc nijak...

    pzdr, dr
    K12S/525