  • 1. Data: 2019-10-20 09:14:57
    Temat: stacjonarna ładowarka USB
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Czy ktoś może polecić jakiś sprawdzony model stacjonarnej
    ładowarki USB ? Przydało by się co najmniej ze 2 porty z prądem >1A.
    Nie przekonują mnie modele montowane w puszce instalacyjnej, *bo nie
    mają wyłącznika*, a i niespecjalnie przepadam za sytuacją gdy
    (tania/chińska) elektronika jest pod prądem 24/7. Najchętniej
    zainstalowałbym toto gdzieś w meblu kuchennym.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2019-10-20 11:02:50
    Temat: Re: stacjonarna ładowarka USB
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 20 Oct 2019 09:14:57 +0200, PeJot <P...@n...pl> wrote:
> [...]
    > (tania/chińska) elektronika jest pod prądem 24/7. Najchętniej
    > zainstalowałbym toto gdzieś w meblu kuchennym.

    Obrót telefonami u Ciebie jest tak mały, że nie zostają Ci żadne
    ładowarki po nich? Ja już mam z 4 pokolenie ładowarek, wszystkie
    chodzą 24/7

    --
    Marek

  • 3. Data: 2019-10-20 11:19:33
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 09:14, PeJot pisze:
    > Przydało by się co najmniej ze 2 porty z prądem >1A.

    Na Alle' jest tego ze 200 sztuk:
    https://allegro.pl/kategoria/ladowarki-sieciowe-1935
    7?string=%C5%82adowarka%20USB%20podw%C3%B3jna&order=
    p&bmatch=baseline-cl-dict42-ele-1-2-1002

    Mam taką, lecz "sprzedaż zakończona", więc już nie kupisz, a polecić
    mógłbym: działa.

    --
    Matematyka to księżniczka: jest piękna
    Fizyka to potęga.

  • 4. Data: 2019-10-20 11:37:49
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2019-10-20 o 11:19, JaNus pisze:

    > Na Alle' jest tego ze 200 sztuk:
    > https://allegro.pl/kategoria/ladowarki-sieciowe-1935
    7?string=%C5%82adowarka%20USB%20podw%C3%B3jna&order=
    p&bmatch=baseline-cl-dict42-ele-1-2-1002

    Podstawowa wada: ginie, wtedy kiedy jest potrzebna. Stąd wolałbym coś do
    wbudowania.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2019-10-20 11:40:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-20 o 09:14, PeJot pisze:
> [...]
    > (tania/chińska) elektronika jest pod prądem 24/7. Najchętniej
    > zainstalowałbym toto gdzieś w meblu kuchennym.

    Xenic BC809
    http://xenic.pl/pl/produkty/ladowarki-sieciowe/stacj
    a-ladujaca-xenic-8xusb-z-funkcja-ladowania-bezprzewo
    dowego-bc809

    Łącznie 8 portów USB (4 x 2,4A + 4 x 0,5-1A) + ładowanie indukcyjne.

    Maksymalny prąd 12A

    Używam drugi rok. Koszt poniżej 100zł. Niestety nie ma opcji szybkiego
    ładowania, które czasami by mi się przydało do mojego CAT S61

  • 6. Data: 2019-10-20 12:11:18
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

> [...]
    > wyłącznika*, a i niespecjalnie przepadam za sytuacją gdy (tania/chińska)
    > elektronika jest pod prądem 24/7. Najchętniej zainstalowałbym toto

    Hint: ładowarka usb do zabudowy.

    P.P.

  • 7. Data: 2019-10-20 13:50:11
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 11:37, PeJot pisze:
    > Podstawowa wada: ginie, wtedy kiedy jest potrzebna.

    Przywiąż ją. Najlepiej do kowadła

    > Stąd wolałbym coś do wbudowania.

    Są takie w przedłużaczach, acz nie widziałem "sznurka" z USB +
    wyłącznik, trzeba wyjąć z kontaktu. Acz są wyłączniki we wtyczce
    przelotowej:
    https://allegro.pl/oferta/wtyczka-z-wylacznikiem-gni
    azdo-10-16a-250v-78093-7316505960
    Mi natomiast wielce pasuje przedłużacz, z 6 wyłącznikami (na każdym
    gnieździe + generalny):
    https://allegro.pl/oferta/listwa-zasilajaca-z-wylacz
    nikami-przedluzacz-1-5m-6922819885

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 8. Data: 2019-10-20 13:52:42
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 12:11, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Hint: ładowarka usb do zabudowy.

    Pawełku, czytaj na co odpowiadasz:

  • 9. Data: 2019-10-20 14:17:11
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 20.10.2019 o 13:52, JaNus pisze:

    > Pawełku, czytaj na co odpowiadasz:

    Pomyśl choć trochę, zanim napiszesz. Tu masz przykład:

    https://allegro.pl/oferta/ladowarka-do-zabudowy-volt
    craft-4-wyjscia-usb-8559018435

    Wcale nie taka tania, choć pewnie chińska. A wyłącznika, jak rozumiem,
    nie potrafisz zamontować.
    I nie zawracaj rzyci bezsensownymi postami.

    P.P.

  • 10. Data: 2019-10-20 16:22:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 20 Oct 2019 14:17:11 +0200, Paweł
    Pawłowicz<pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> wrote:
    > https://allegro.pl/oferta/ladowarka-do-zabudowy-volt
    craft-4-wyjscia-usb-8559018435

    Na czym polega owa zaleta "zabudowy"? Gdzie ta zabudowa jest?

    --
    Marek