  • 1. Data: 2015-04-10 18:21:14
    Temat: stan darmowy w starym Red Bull Mobile
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    kupiłem sobie stary starter RBM. Ten na którym są jeszcze pakiety
    333minut. Na play24 zobaczyłem możliwość załączenia _darmowej_ usługi
    "stan darmowy" z informacją że mogę włączyć jeszcze 1 pakiet. włączyłem
    - teraz jest informacja że mogę włączyć zero pakietów. Pytanie do
    znawców - ten pakiet się jakoś kończy? Trzeba go odnawiać? pierwszy jest
    bezpłatny potem trzeba płacić?
    Oczywiście regulaminy nie zawierają odpowiedzi na powyższe pytania

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-04-10 18:28:28
    Temat: Re: stan darmowy w starym Red Bull Mobile
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 10 Apr 2015 18:21:14 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

> [...]
    >bezpłatny potem trzeba płacić?
    >Oczywiście regulaminy nie zawierają odpowiedzi na powyższe pytania

    Stan darmowy to darmowe rozmowy i smsy do play, nie dawno zaszły
    zmiany i w każdej taryfie oprócz rwk można sobie to aktywować jeśli
    chodzi o prepaid i niektóre abo. Nic się nie płaci, ani nic to nie
    kosztuje, masz ważne bezterminowo.
    Z ciekawości skoro piszesz o 333 minutach to pewnie jest to taryfa rbm
    na kartę I gdzie za doładowanie 50 zł mamy 150 dni na wychodzące.
    Startery z tą taryfą są praktycznie nie do dostania.
    Co Ci się wyświetla pod *111*49*1#? Jak rbm na kartę 7 to jest ta
    pierwsza taryfa.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-04-11 15:53:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.04.2015 o 18:28, dizel pisze:

    > Stan darmowy to darmowe rozmowy i smsy do play, nie dawno zaszły
    > zmiany
    no właśnie byłem dzisiaj w Play i widziałem. kluczem jest słowo
    "niedawno" Nie mam telewizji więc omijają mnie reklamy

    > i w każdej taryfie oprócz rwk można sobie to aktywować jeśli
    > chodzi o prepaid i niektóre abo. Nic się nie płaci, ani nic to nie
    > kosztuje, masz ważne bezterminowo.
    rwk - rok ważności konta? Czy wiesz może jak TERAZ najtaniej uzyskać
    roczną ważność i jednocześnie darmowe rozmowy w Play?

    > Z ciekawości skoro piszesz o 333 minutach to pewnie jest to taryfa rbm
    > na kartę I gdzie za doładowanie 50 zł mamy 150 dni na wychodzące.
    ja mam niby na 100 dni
    > Startery z tą taryfą są praktycznie nie do dostania.
    allergo
    > Co Ci się wyświetla pod *111*49*1#? Jak rbm na kartę 7 to jest ta
    > pierwsza taryfa.
    red bul na karte 5

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-04-11 16:34:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 11 Apr 2015 15:53:07 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >rwk - rok ważności konta? Czy wiesz może jak TERAZ najtaniej uzyskać
    >roczną ważność i jednocześnie darmowe rozmowy w Play?

    Tak. Stan darmowy nie działa w tych taryfach, ale masz play fresh
    darmowe rozmowy i smsy w play z rwk.
    Za 30zł za doładowanie masz za darmo przez 30 dni rozmowy i smsy do
    play, potem za 10zł wykupujesz nieograniczone rozmowy w play za 10zł
    na 30 dni, niestety smsy już będą płatne nawet do play. Ale samo
    dzwonienie wychodzi 4 miesiące za 30zł do play.
    Lepsza opcja to goła formuła play na kartę, doładowujesz za 5zł co
    daje 50 dni na wychodzące, jednorazowo aktywujesz stan darmowy i wtedy
    trzeba tylko utrzymywać ważność na wychodzące czyli za 5zł na 50 dni
    masz darmowe rozmowy i smsy w play. Już taniej się nie da
    >ja mam niby na 100 dni

    To druga taryfa red bull mobile na kartę II gdzie tak właśnie jest

    >allergo

    jest raptem jedna aukcja z takim starterem

    >red bul na karte 5

    Jak wyżej. Masz taryfę redbull mobile na kartę II

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-04-12 16:57:36
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > trzeba tylko utrzymywać ważność na wychodzące czyli za 5zł na 50 dni
    > masz darmowe rozmowy i smsy w play. Już taniej się nie da
    Super! dzięki. tak zrobię. o ile poczytałem to muszę wybrać najpierw
    play formuła na kartę, a potem jedną z 3 ewentualności :
    3 w1
    4w1
    sms
    Czy sugerujesz aby przejść na "formułę" i nie wybierać żadnej z opcji?

    > jest raptem jedna aukcja z takim starterem
    szukaj po hasłem play nielimitowane lte
    ToMasz

  • 6. Data: 2015-04-12 21:54:58
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 12 Apr 2015 16:57:36 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

> [...]
    >4w1
    >sms
    >Czy sugerujesz aby przejść na "formułę" i nie wybierać żadnej z opcji?

    To właśnie sugeruje, przechodzisz na formułę play na kartę starter
    kodem *163*10# i nie wybierasz żadnej opcji, zostajesz na gołej
    formule, aktywujesz po przejściu tylko stan darmowy jednorazowo i
    tyle. I pilnować wychodzące tylko. Chyba że chcesz oprócz darmo w play
    jeszcze z czegoś skorzystać to można się zastanowić nad uruchomieniem
    jakiegoś pakietu z tych co podałeś wyżej.

    >szukaj po hasłem play nielimitowane lte

    W rbm na kartę darmowe lte jest w 2 taryfach, rbm na kartę I gdzie
    doładowanie za 50zł daje 150 dni na wychodzące i rbm na kartę II gdzie
    za 50zł wychodzące są na 100 dni. Startery z pierwszą taryfą są
    praktycznie nie do dostania, nawet na allegro. Pisałem wcześniej
    właśnie o tej pierwszej taryfie.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-04-14 11:07:33
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.04.2015 dizel <x...@x...xx> napisał/a:

> [...]
    > jeszcze z czegoś skorzystać to można się zastanowić nad uruchomieniem
    > jakiegoś pakietu z tych co podałeś wyżej.

    Dzięki za podpowiedź, chyba swoje 3 numery do tej taryfy przeniosę
    (na razie 1 na próbę), dzięki temu łączne koszty mi spadną
    z 25-30 do 20 zł na miesiąc :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2015-04-16 23:33:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.04.2015 o 11:07, Dominik & Co pisze:

    > Dzięki za podpowiedź, chyba swoje 3 numery do tej taryfy przeniosę
    > (na razie 1 na próbę), dzięki temu łączne koszty mi spadną
    > z 25-30 do 20 zł na miesiąc :-)

    jak Ci się uda przenieść numer do rbm1 albo do rbm2 - daj znać ja tego
    dokonałeś ( i z jakiej taryfy)
    ToMasz

  • 9. Data: 2015-04-17 21:06:19
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 16 Apr 2015 23:33:09 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >jak Ci się uda przenieść numer do rbm1 albo do rbm2 - daj znać ja tego
    >dokonałeś ( i z jakiej taryfy)

    Co do przeniesienia numeru do rbm to nawet z play trzeba to robić
    przez inną sieć.
    Nie polecam, bo brakuje kart mnp w salonach, a te playowe nie pasują i
    naprawdę jest to droga przez mękę. Nielicznym się udało.
    Jeśli uda się numer przenieść do rbm to ląduje w rbm I czyli pierwszej
    taryfie w której doładowanie za 50zł daje 150 dni wychodzących

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2015-04-22 14:34:36
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.04.2015 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> napisał/a:

    > jak Ci się uda przenieść numer do rbm1 albo do rbm2 - daj znać ja tego

    A gdzie ja pisałem o rbm? :-)

    Przeniosłem do formuły starter. I gitara, pakiet 10 za 5 jest,
    cykliczny pakiet netu jest, doładowanie raz na miesiąc wystarcza
    (min. 5 zł), stan darmowy jest.