  • Data: 2009-12-17 06:34:48
    Temat: Re: statyw... wielokrotny ???
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "085" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hgboq4$ail$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Zazwyczaj noga statywu sklada sie z trzech lub czterech rurek,
    > umieszczonych w sobie koncentrycznie. Pytanie do Was - widzial ktos moze
    > gdzies statyw, skladajacy sie z wiekszej ilosci rurek ?
    >
    > Na przyklad metrowy, skladajacy sie z dziesieciu dziesieciocentymetrowych
    > odcinkow ? :)
    >
    > p, zul

    Nie widziałem. To jest niepraktyczne - jak są 4 segmenty w nodze to jest już
    trochę niewygodne - nawet w monopodzie. Wolę dźwigać nieco dłuższy, ale
    łatwiejszy w ustawianiu i stabilniejszy kij... Każdy segment musi być nieco
    krótszy. Przyrost liczby segmentów ponad 4 nie powoduje znaczącego spadku
    długości ramienia.

    --
    Lol