    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: statyw... wielokrotny ???
    Date: Thu, 17 Dec 2009 14:49:19 +0100

    XX YY pisze:
    > a wiec widzialem i co dalej ? jakia jest dalsza czesc
    > pytania ?
    I to jest odpowiedz.

    Gościu pyta sie czy ktoś widział, a prawie wszyscy
    odpowiadają na zasadzie 'do dupy taki statyw' ROTFL
    Do łba nie przyjdzie że może on go potrzebuje np. do
    stawiania na nim tresowanego ptaszka w ogródku, albo
    czujki ruchu na mecie itp. itp. i w dupie ma że sie buja.

    A co do pytania, to ja też widziałem, nawet chyba mam gdzies
    jeszcze w manelach takiego Cullmanna co aadax pokazał, ale z
    pęknięta głowicą.

    A co do jego użyteczności.
    Jest super opcją jak chce sie zrobić samemu sobie z lubą
    fotkę na wycieczce, niż stawiać aparat na różnych dziwnych
    czesto nie równych podłożach. Do trzech czterech segmentów
    jest stabilny i silny.
    Do stawiania ptaszka jak najbardziej też sie nadaje w całej
    jego rozciągliwości :)
    --
    Krzysiek