    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: szyfrowanie hasła
    Date: Fri, 25 Sep 2015 23:38:40 +0200

    On 25.09.2015 22:47, Kviat wrote:

    > Niesamowite, że ktoś jeszcze próbuje mu odpowiadać merytorycznie.

    Problemem (niezbyt dużym, ale zawsze) jest to, że google może komuś
    zwrócić ten wątek.

    Od drugiej strony, lekkie (link do wiki to niezbyt wymagająca
    odpowiedź) umerytorycznienie wątku może sprowokować
    jakaś ciekawą dyskusję. Z tej poprzedniej sam dowiedziałem
    się paru nowych rzeczy.
    Grupa nie cierpi na nadmiar ruchu więc spróbować nie zaszkodzi.

    Albo chociaż rada z filmiku "nie rób własnego zarządzania hasłami,
    zrób logowanie z fejsa czy googla" chwyci, bo dla mnie to dość
    kontrowersyjne zalecenie. Pewnie trzeba było to wypisać tekstem,
    bo każdy bał się kliknąć w link przeznaczony dla platformowego glupka:]

    pzdr
    bartekltg