eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą › Re: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    Date: Sat, 10 Nov 2012 17:48:19 +0100

    Pawel G. in news:k7ltj3$q64$1@news.supermedia.pl
    > Witam,
    > W odpowiedzi na maila od AL
    > z dnia: 2012-11-10 12:06:
    > Nie przejmą się, stracili mnie jeszcze za czasów Ery na kilkaset kart i
    > mieli to głęboko "gdzieś", a obsługa już wtedy była dnem.

    ja,niestety, musze miec jeden tel zdrapkowy w tmobile... Ale juz po tym,jak
    dziala komunikacja kodami (że nie działa) i po tym, że za samo sprawdzenie
    konta poprzez kod - chca kase, za poczte glosowa - chca kase, juz po tym
    czuje, ze tmobile - to pomyłka.
    btw:
    jakis czas temu bralem na jakis czas internet mobilny, wyszlo na to, ze
    najlepiej play, kupilem starter, potem
    dzwonie/ide/dzwonie/pisze/dzwonie/pisze do play żeby mi dali namiar na ich
    soft (wycofany juz byc moze,ale gdzies tam gnije na serwerze jakims)
    pasujacy do starego bardzo modemu, soft polaczeniowy, co wazne:
    podtrzymujacy polaczenie/autopolaczenie, tak wożę sie z tą playową wsią z
    dwa tyg, pisza do mnie z bok-u play-a jakies piramidalne bzdury brane spod
    palca, w koncu przechodze do sasiedniego orange, kupuje starter, pytam o
    wspomniany soft, ale tym razem od nich, mowia mi w punkcie obslugi orange,
    ze poszukaja i... zadzwonią :) Mysle sobie: kolejna wies. Za jakies dwie
    godziny dzwonia, podaja adres na swoj ftp, tam lezy juz archaiczny,a
    poszukiwany soft polaczeniowy.
    I tak play stracil klienta,a orange zyskal.
    Pytanie: czy orange jest super? Nie wiem, poki co - wszystko dziala ok.