  • 11. Data: 2014-07-26 21:56:22
    Temat: Re: tak się zastanawiam
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-26 20:26, Koziołek pisze:

    > Na przykład :-/

    Może kup jakiegoś nowszego? Wszystkie z b.w. poza 206, już tego problemu
    nie mają. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2014-07-26 21:57:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-26 08:25, PiteR pisze:

    > Ale co szkodzi palący się licznik LCD który pobiera tyle
    > co muszka owocówka wypedałuje na rowerze z dynamem.

    Ale... tak szczerze - po jakiego wacława to ma się stale palić?

  • 13. Data: 2014-07-26 23:31:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin "Kenickie" Mydlak pisze tak:

    > Ale... tak szczerze - po jakiego wacława to ma się stale palić?

    Dla mnie, z lenistwa :)

    Bo zapomnę, wysiąde, zatankuję i muszę trafiać kluczykiem po stan
    licznika.

    No i jeszcze jest ewidencja kilometrow. Trzeba ciągle wsadzać kluczyk,
    męczyć świece żarowe, pompe paliwa i spisywać stan. Kartke muszę
    nakleić sobie nie gasić silnika :)

    Ale może zryte łby doszły do wniosku, ze przebieg to informacja
    wrażliwa? Bedą stały dwa identyczne obok siebie, złodziej zajrzy ten ma
    180 tys a ten 67 tyś, biorę tego 67tyś :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 14. Data: 2014-07-27 11:21:16
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.07.2014 22:38, PiteR pisze:
    > Jaki kretyn wymyślał, że po wyjęciu kluczyka znika zegar i przebieg
    > oraz po otwarciu choć jednych drzwi stają jadące do góry szyby.

    Nie ma nic bardziej irytującego, niż to jak po wypakowaniu się z
    samochodu, schowaniu kluczy, załadowaniu na siebie zakupów/dziecka,
    muszę to wszystko pracowicie rozładować, wpakować się z powrotem do
    samochodu, użyć dwóch rąk(*) żeby domknąć szybę.

    (*) Dwóch rąk, bo przy wysiadaniu nie mam jak nie oprzeć się o
    kierownicę więc blokuje mi się kierownica. Więc nie mogę jedną ręką
    przekręcić na chwilę kluczyka.

    Swoją drogą - po co ta blokada kierownicy? Bezpieczeństwo czy ochrona
    przed kradzieżą?

    p. m.

  • 15. Data: 2014-07-27 20:41:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** m pisze tak:

    > Swoją drogą - po co ta blokada kierownicy? Bezpieczeństwo czy
    > ochrona przed kradzieżą?

    Po to jest żeby w czasie jazdy, jak ci wypadnie kluczyk i kierownica
    się zablokuje żebyś poszedł do rowu.

  • 16. Data: 2014-07-27 22:49:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 27 Jul 2014 11:21:16 +0200 osobnik zwany m napisał:

> [...]
    >
    > (*) Dwóch rąk, bo przy wysiadaniu nie mam jak nie oprzeć się o
    > kierownicę więc blokuje mi się kierownica. Więc nie mogę jedną ręką

    włącz sobie domykanie z pilota :)

    > Swoją drogą - po co ta blokada kierownicy? Bezpieczeństwo czy ochrona
    > przed kradzieżą?

    ochrona przed kradzieżą

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2014-07-27 23:05:27
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-07-26 23:31, *PiteR* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Bo zapomnę, wysiąde, zatankuję i muszę trafiać kluczykiem po stan
    > licznika.

    Jaki to samochód? - Ten z sygnaturki?
    U mnie też gaśnie, ale po otwarciu drzwi kierowcy (tylko) wyświetla stan
    licznika, a radio da się włączyć zawsze :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 18. Data: 2014-07-27 23:37:20
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-07-27 11:21, m pisze:

    > Swoją drogą - po co ta blokada kierownicy? Bezpieczeństwo czy ochrona
    > przed kradzieżą?

    Ochrona przed kradzieżą...
    Ale w niektórych nowych samochodach (VW) jest elektryczna i zdarzały się
    wypadki jej zadziałania podczas jazdy :(

  • 19. Data: 2014-07-28 19:25:05
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.07.2014 22:49, masti pisze:

    > włącz sobie domykanie z pilota :)

    Mi by wystarczyło żeby oprócz elektrycznych szyb była ręczna korbka.

    > ochrona przed kradzieżą

    A czy to jest konfigurowalne? Bo ja bym sobie chętnie wyłączył :).
    Kradzieży się nie boję, może nawet i ucieszyłbym się :)

    p. m.

  • 20. Data: 2014-07-28 19:52:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Mirek Ptak pisze tak: