  • 1. Data: 2016-02-26 13:30:00
    Temat: telebeam
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://youtu.be/N-pLJW70Y1w?t=315

    Telebeam w Sopocie w 1980 ?
    Imperialistyczna konstrukcja na zarowkach czy jeszcze jakas inna
    technologia ?

    Czy to tylko taka sztuczka - czerwone tlo, a reszte sobie telewizja
    wmontowala - tylko dla telewidzow.

    J.

  • 2. Data: 2016-02-26 13:55:07
    Temat: Re: telebeam
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2016-02-26 o 13:30, J.F. pisze:
> [...]
    > technologia ?
    >
    > Czy to tylko taka sztuczka - czerwone tlo, a reszte sobie telewizja

    Jest tam takie ujęcie, że na tym "ekranie" ponad połowę zajmuje
    orkiestra, a tło pozostaje bez zmian. No i podział tych czerwonych
    kwadratów.

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2016-02-26 14:38:32
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 lutego 2016 13:30:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > technologia ?
    >
    > Czy to tylko taka sztuczka - czerwone tlo, a reszte sobie telewizja

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=N-pLJW70Y1w#t=378
    IMHO jakis redbox czy cuś...

    Dosyć specyficzne przejście jak robią zoom na ten ekran...

  • 4. Data: 2016-02-26 14:40:58
    Od: s...@g...com

> [...]
    > technologia ?
    >
    > Czy to tylko taka sztuczka - czerwone tlo, a reszte sobie telewizja

    A to przejscie chyba mówi wszystko :)
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=N-pLJW70Y1w#t=442

    Nie ma imperialistycznych ekranów :)

  • 5. Data: 2016-02-26 15:11:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 26 lutego 2016 13:30:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Czy to tylko taka sztuczka - czerwone tlo, a reszte sobie telewizja
> [...]

    Chyba tak - tu jakby dobrze widac
    https://youtu.be/N-pLJW70Y1w?t=273

    Lampy z napisem zaslaniane przez czerowone plansze.
    I potem te czerwone plansze nawet widac na wmontowanym widoku z
    drugiej kamery.

    Ale czy do dokladnie redbox ... na tym tle paski ciemne jakies ...
    owszem, w kolorze nadal wlasciwym ... no, profesjonalna robota :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-02-26 17:55:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kit z telebimem. Laska pierwsza klasa byla z Trojanowskiej. Teraz pomimo ze sporo
    strasza tez dobrze wyglada.

  • 7. Data: 2016-02-27 01:25:28
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 lutego 2016 17:55:07 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Kit z telebimem. Laska pierwsza klasa byla z Trojanowskiej. Teraz pomimo ze sporo
    strasza tez dobrze wyglada.

    Zgoda w 100%. Ale co do samego jej śpiewu, to... "śpiewać każdy może, troche lepiej
    lub trochę gorzej"...

  • 8. Data: 2016-02-27 09:18:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przypierdalasz sie do rzeczy zupelnie nieistotnych.

  • 9. Data: 2016-02-27 19:28:58
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 26.02.2016 o 14:40, s...@g...com pisze:

> [...]
    [...]
    > Nie ma imperialistycznych ekranów :)

    Ale 10 lat później już widziałem na własne oczy. Na żarówkach to to nie
    było - obstawiam jakieś zimne katody albo wręcz gorące z siatką sterującą.

    --
    Mirek.

  • 10. Data: 2016-02-27 21:03:16
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-02-27 o 19:28, Mirek pisze:

    > [...]
    >>
    > Ale 10 lat później już widziałem na własne oczy. Na żarówkach to to nie
    > było - obstawiam jakieś zimne katody albo wręcz gorące z siatką sterującą.

    Z tego co mi się kołacze w pamięci, to pierwsze telebimy jakie u nas
    dało się zaobserwować - były nie złożone z żadnych tam elementów
    punktowych, jak żarówki, ale z ekranów TV. Oczywiście przekształcenie
    sygnału chwytanego przez jedną kamerę - na obraz wyświetlany na takim
    mega-ekranie, to już, czy raczej "jeszcze" - wtedy łatwe nie było.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!