  • 31. Data: 2014-07-18 14:26:51
    Temat: Re: temperatura Baltyku
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Tyle samo,

    Na pewno nie przy 2 dorosłych i 2 dzieciach i na pewno nie w takich
    warunkach

    >tylko morze czyste, cieplo i gwarantowana pogoda.

    Z pogodą to nie zawsze tak jest, miałem okazję spędzić wczasy za granicą
    gdzie na 7 dni przez 5 padał przelotnie deszcz ale był też rok, ze od końca
    maja do połowy września padało przez kilkanaście minut w jedno popołudnie.

  • 32. Data: 2014-07-18 15:29:43
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Marcin N" wrote in message

    > Pojeździj trochę po świecie.
    > Docenisz jakość polskich plaż.

    Pojeździłem i jeżdżę regularnie. Jakoś nie doceniam tych naszych plaż,
    zwłaszcza tłumów plażowiczów i cen z sufitu.
    Przykład skrajny: 180USD/doba za rodzinę (3 osoby pełnoletnie i dziecko) w
    5*hotelu, all inclusive (łącznie ze posiłkami zamawianymi do pokoju), 10
    restauracji do wyboru (sushi i ślimaki też były), alkohole dobrych firm (np.
    Beefeather, Absolut) i kawałek parku wodnego (np. statek piracki "najeżony"
    zjeżdżalniami), w którym można było zostawić dziecko pod opieką personelu, a
    samemu pójść na basen tylko dla dorosłych...

    --
    Axel

  • 33. Data: 2014-07-18 15:52:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jul 2014 09:44:43 +0200, Marcin N

    > Ale co? Polska ma jedne z najładniejszych plaż NA ŚWIECIE.
    > Otwarte morze też całkiem czyste. Tylko ta temperatura wody...

    Góry podobno też mamy ładne. Niewiele jednak z tego truizmu wynika. Bo
    podobnie jak na "pieknych" bałtyckich plażach, nie da się z nich w pełni
    skorzystać -- bo tłok, bo warunki pogodowe z dupy, a najgorsze że drogo z
    mizerną jakością obsługi (w sensie hotelu/restauracji). To ja wolę dołożyć
    kasy i mieć pewny odpoczynek.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2014-07-18 16:10:13
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-07-18 10:44, Użytkownik - Marcin "Kenickie" Mydlak napisał::

    > W Naszym Dzienniku pisali. I pisali też, że ten kto jeździ do Chorwacji
    > (czy w inne, podobne miejsca), to nie jest Prawdziwy Polak, bo wspiera
    > obcych, zamiast wspierać naszych biednych, uciemiężonych właścicieli
    > knajp i kwater z jakże niskimi, bo zaledwie porównywalnymi (z nierzadka
    > nieco tylko wyższymi) z południem Europy, cenami.

    No to nie jestem Prawdziwym Polakiem. 8-|

  • 35. Data: 2014-07-18 16:12:29
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-07-18 12:03, Użytkownik - Marcin N napisał::

    > Pojeździj trochę po świecie.
    > Docenisz jakość polskich plaż.

    :-) Juz się nadoceniałem, a i po świecie trochę pojeździłem. Nigdy
    więcej nad Bałtyk, a zwłaszcza nasz nie pojadę.

  • 36. Data: 2014-07-18 16:21:18
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-07-18 13:02, Użytkownik - szerszen napisał::

    > Tu można się częściowo zgodzić, pod warunkiem że ten świat ograniczysz do Europy.

    Czy Wyspy Brytyjskie, Irlandia to jeszcze Europa? Bo tam są piaszczyste
    plaże o szerokości 200metrów, czyste i puściuteńkie. A Riwiera
    Francuska? Plaze Hiszpanii, Portugalii? A żwirowate plaze Bałkanów?
    Kamieniste Cypru, Grecji itd?

    > całkiem czyste, to dość mało precyzyjne określenie i całkiem często mija się z
    prawdą,

    Zdecydowanie mija się z prawdą.

    > a woda jest bardzo zimna, a bywa lodowata

    Standardowo, aczkolwiek jakieś trzydzieści lat temu trafiłem na sezon,
    kiedy woda w Kołobrzegu miała 25 stopni. Autentyk!

  • 37. Data: 2014-07-18 17:40:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > 6 noclegów + dzieci do lat siedmiu pobyt i wyżywienie gratis - wychodzi
    > 430zł/doba - czyli ~100euro dziennie za pełny wypas dla całej rodziny?
    >
    > Ile taki pobyt w takich warunkach kosztuje "nad Adriatykiem"?

    Albania - kwatera, wypas - 20 Eur za 2 pokoje z tv, klimą, kuchnią,
    łazienką, internetem, zadaszonym parkingiem dla auta.
    Jedzenie tańsze niż w Polsce w środku kraju, o morzu nie wspominając.
    Woda kryształ, 24-25 stopni (przełom czerwca/lipca), pejzaże - Karaiby.
    Tylko ten koszt dojazdu.

  • 38. Data: 2014-07-18 17:42:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rAzor" <a...@r...strikesbaaack.nsa> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:53c92b49$0$2245$6...@n...neostrada
    .pl...

    > :-) Juz się nadoceniałem, a i po świecie trochę pojeździłem. Nigdy więcej
    > nad Bałtyk, a zwłaszcza nasz nie pojadę.

    Eee tam, na weekendową wycieczkę jest w sam raz.
    Oczywiście gdy zapowiadają słońce i sprawdzi się wcześniej temperaturę wody.

  • 39. Data: 2014-07-18 17:43:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Standardowo, aczkolwiek jakieś trzydzieści lat temu trafiłem na sezon,
    > kiedy woda w Kołobrzegu miała 25 stopni. Autentyk!

    Ja w zeszłym roku w Francji (okolice Montpelier) miałem wodę 18 stopni, w
    tym samym czasie, w Świnoujściu było 22.
    Inwersja się zdarzyła.

  • 40. Data: 2014-07-18 17:56:33
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-07-18 17:42, Użytkownik - Cavallino napisał::

    > Eee tam, na weekendową wycieczkę jest w sam raz.
    > Oczywiście gdy zapowiadają słońce i sprawdzi się wcześniej temperaturę
    > wody.

    Jak będę miał śmigłowiec, to może się skuszę. ;-)