  • 61. Data: 2014-07-21 07:35:22
    Temat: Re: temperatura Baltyku
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Tomasz Pyra" wrote in message
    news:53cacc67$0$2147$65785112@news.neostrada.pl...

    W dniu 2014-07-18 15:29, Axel pisze:

    > Ten basen tylko dla dorosłych brzmi szczególnie ciekawie ;-)
    > Opowiadaj :)

    Hehe... nic z tych rzeczy :-P
    Po prostu basen z leżakami, tyle, że cicho i spokojnie ;-)
    (z tego samego powodu część restauracji była dostępna tylko dla dorosłych)

    --
    Axel

  • 62. Data: 2014-07-21 07:45:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-07-18 16:21, *rAzor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Czy Wyspy Brytyjskie, Irlandia to jeszcze Europa? Bo tam są piaszczyste
    > plaże o szerokości 200metrów, czyste i puściuteńkie

    I przypływy takie, że czasami można się utopić jak się nie biega za
    szybko :)

    pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 63. Data: 2014-07-21 13:25:42
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 18 Jul 2014 16:21:18 +0200
    rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa> wrote:

    > Czy Wyspy Brytyjskie, Irlandia to jeszcze Europa? Bo tam są piaszczyste
    > plaże o szerokości 200metrów, czyste i puściuteńkie. A Riwiera
    > Francuska? Plaze Hiszpanii, Portugalii? A żwirowate plaze Bałkanów?
    > Kamieniste Cypru, Grecji itd?

    Ja wiem że wszędzie są plaże, ale mimo wszystko taki zestaw z sosnowym lasem, wydmami
    i jasną piaszczysta plażą ciężko znaleź.

    Oczywiście każdemu podoba się co innego, ale dla mnie nasze plaże mają swój urok,
    mimo iż i tak wolę jeździć gdzieś nad czystą ciepłą wodę ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 64. Data: 2014-07-21 15:12:31
    Od: Marek <m...@g...pl>

    W tym roku zwiedzalismy latarnie i sila rzeczy kapalismy sie w roznych
    miejscach.
    Gaski/kKolobrzeg woda najzimniejsza.
    Jaroslawiec przyje,nie ciepla.
    Wiselka zdecydowanie najcieplejsza.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 65. Data: 2014-07-23 05:11:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-18 14:04, BaX pisze:

    > ~2500zł 7dni dwie osoby dorosłe tu http://www.royalpark.pl/ we wrześniu albo
    > http://www.dworekmorski.pl/index.html w tym dzieci do 4 lat gratis? I nic
    > dosłownie Cię nie obchodzi oprócz tego żeby dotrzeć na miejsce w czasie
    > kiedy dają jeść/pić.

    Wrzesień nad polskim morzem. Jest szansa, że nie będzie padać. Jak na
    aktywny wypoczynek typu rowery, czy windsurfing, to się nawet nadaje
    fajnie. Ale za 85 EUR/doba we wrześniu to cię w Chorwacji też nic nie
    będzie obchodzić, oprócz tego, w jakiej knajpie dzisiaj zjeść.

    > A tu lipiec/sierpien
    > http://www.hotel-faltom.com.pl/pl/oferty-specjalne/w
    akacje-pobyt-min-3-noce/
    > 6 noclegów + dzieci do lat siedmiu pobyt i wyżywienie gratis - wychodzi
    > 430zł/doba - czyli ~100euro dziennie za pełny wypas dla całej rodziny?

    To jedź do tego Faltomu. Poważnie. Tylko potem nie narzekaj, że to
    obiekt dla PH i szkoleń, położony przy głównej drodze, w środku niczego.
    W sam raz na rodzinne wczasy.

    > Ile taki pobyt w takich warunkach kosztuje "nad Adriatykiem"? Bo jak mam
    > jeździć "za granicę na wczasy" tak jak to robią znajomi czyli "z całym
    > dobytkiem i wyżywieniem" bo taniej ale za granicą to dziękuję. Nie po to
    > jadę na wczasy.

    A to już zależy kto jak rozumie wakacyjny wyjazd i czego od niego oczekuje

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 66. Data: 2014-07-23 05:14:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-18 13:41, J.F. pisze:

    > A swoja droga ciekawe ... czemu na poludniu nie ma takiego tloku ?

    Dokładnie tak, jak u nas: są miejsca popularne - zatłoczone
    niemiłosiernie, i są mniej popularne, gdzie można zaznać spokoju.

    Pozdr,

  • 67. Data: 2014-07-23 05:18:12
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-18 12:05, AZ pisze:

    > Mowisz o tym piasku z kapslami i kiepami? No i jakby nie bylo wakacje
    > to nie tylko plaza.

    Ale plaże to nie tylko Sopot, Mielno, Międzyzdroje itp.
    Jasne, że tam, gdzie da się pod samo wejście dojechać samochodem i
    jeszcze mieszkać 100 dalej właśnie raczej tak będzie. Ale wystarczy
    podjechać 2 km rowerem i (w sezonie!) w zasięgu wzroku masz może 15
    osób, szeroką plażę i piękny, czysty piasek.

    Pozdr,

  • 68. Data: 2014-07-23 05:25:29
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-18 16:21, rAzor pisze:
    > A Riwiera
    > Francuska?
    Zatoczki żwirowe i skalne, zatłoczone strasznie. Ale fakt - malowniczo i
    sympatycznie.

    > A żwirowate plaze Bałkanów?
    No tak, tylko oni mają chyba inną normę na żwir - u nas to są już
    kamyki. Ani formą ani odczuciem, ani wygodem do naszego piasku się to
    nie umywa. Już lepsze są kamyki - nie lepią się i nie zamętniają wody.

    Pozdr,

  • 69. Data: 2014-07-29 16:22:20
    Od: "BaX" <m...@m...com>

> [...]
    > fajnie. Ale za 85 EUR/doba we wrześniu to cię w Chorwacji też nic nie
    > będzie obchodzić, oprócz tego, w jakiej knajpie dzisiaj zjeść.

    Z noclegami na kwaterach, bieganiem za śniadaniem? Nie dziękuję. I szczerze
    wątpie aby 85euro wystarczyło na stołowanie się w trójke w knajpie i
    zakwaterowanie z zapleczem np. placem zabaw dla dzieci. /córka jeszcze na
    mleku więc nie generuje kosztów wyzywienia w knajpie ale syn już tak bo
    swoje zje i wypije/

    akacje-pobyt-min-3-noce/

    > To jedź do tego Faltomu. Poważnie. Tylko potem nie narzekaj, że to obiekt
    > dla PH i szkoleń, położony przy głównej drodze, w środku niczego. W sam
    > raz na rodzinne wczasy.

    Nie byłem, podałem jako przykład, fakt faktem centrum to nie jest.

    Rodzinne wczasy? Proszę http://www.hotel-lidia.pl/ we wrześniu dzieci do 12
    lat gratis, dwie osoby dorosłe + dwójka dzieci tydzień ~2500zł, upss ale
    chyba nie ma już wolnych miejsc, chyba że w apartamentach. Do morza
    splunięcie.

    > A to już zależy kto jak rozumie wakacyjny wyjazd i czego od niego oczekuje

    A czego można oczekiwać po wyjeździe z dwójką małych dzieci? Raczej świętego
    spokoju i możliwości wypoczynku. Gotowanie we własnym zakresie raczej nie ma
    z tym wiele wspólnego.