  • 1. Data: 2014-05-01 19:20:04
    Temat: termotransfer na szkle
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    http://youtu.be/Rf5HBLzDGQA

    Co ten gość robi ? Chodzi mi o produkt finalny - do czego to ma służyć ?
    Pokazuje jak wykonać termotransfer na płytce szklanej,
    montuje elementy, programuje.
    Potem dotyka paluchem i zmienia się kolor świecenia diody.

    Ale co on właściwie zrobił ?
    Pewnie powiedział, ale mój słuchany angielski jest kulawy.

    ASZ

  • 2. Data: 2014-05-01 23:09:32
    Temat: Re: termotransfer na szkle
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 01.05.2014 19:20, Akond ze skwak wrote:

> [...]
    >
    > Ale co on właściwie zrobił ?
    > Pewnie powiedział, ale mój słuchany angielski jest kulawy.

    Przecież to najzwyklejszy w świecie "button" pojemnościowy, widać od
    razu po rzędzie trójkątnych elektrod, nawet bez słuchania :P

    Jakub Rakus