    From: "slawek" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [trudne] cisnienie w pikselach
    Date: Sat, 26 Nov 2011 21:14:13 +0100

    Użytkownik <n...@m...invalid> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jamn2r$qet$...@n...icpnet.pl...
    > Brzmi prawdziwie.
    >
    > Powiedz to ludziom łowiącym ryby na prąd.

    Ajtam, poszukaj "pomiar rezystancji gruntu", np. coś takiego Google znajdują
    http://www.sep.krakow.pl/pdf/biuletyn/20-2003-11.pdf

    > Mam nadzieję, że to nie do mnie ;-) (Teza: Usenet zniesie wiele, w tym

    Nie. Po prostu ludzie, prezentujący swój program (5 a może 15 lat im zajęło
    jego napisanie), mówili o około 8 godzinach na zajeb...
    super-main-frame-full-wypas. Stąd te 1000 czy 10000 rdzeni (kto by się
    takimi szczegółami przejmował? zwłaszcza, że jakby co, to się zrobi większy
    komputer, no problem). A... oczywiście dostali całą moc exclusive.