  • 1. Data: 2010-01-08 08:13:05
    Temat: typ zmiennoprzecinkowy powyżej 80bitów
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    Witam

    Mam pytanie jak w temacie. Na jakim sprzęcie są dostępne dokładniejsze
    typy zmiennoprzecinkowe niż 80bitów? Na Itanium jest 128 bitow?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-08 12:32:46
    Temat: Re: typ zmiennoprzecinkowy powyżej 80bitów
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Na Itanium jest 128 bitow?

    Nie. Rejestry są 82-bitowe.

    --
    Azarien

  • 3. Data: 2010-01-08 16:30:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Mariusz Marszałkowski wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie jak w temacie. Na jakim sprzęcie są dostępne dokładniejsze
    > typy zmiennoprzecinkowe niż 80bitów? Na Itanium jest 128 bitow?

    AFAIR na Alphach było. Ale Alpha is dead

    pzdr
    \SK

  • 4. Data: 2010-01-08 16:58:27
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 8 Sty, 13:32, "Wiktor S." <wswiktor&poczta,f...@no.spam> wrote:

    > Nie. Rejestry są 82-bitowe.

    Czyli jeśli na itanium w C się zadeklaruje
    long long ... long double to obliczenia są
    prowadzone maksymalnie na 82bitach?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-01-08 18:38:42
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Marszałkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam

    > Mam pytanie jak w temacie. Na jakim sprzęcie są dostępne dokładniejsze
    > typy zmiennoprzecinkowe niż 80bitów? Na Itanium jest 128 bitow?

    A koniecznie musisz mieć te obliczenia robione sprzętowo?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 6. Data: 2010-01-08 20:44:20
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 8 Sty, 19:38, Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    21g2000yqj.googlegroups.com...
    > Witam

    > A koniecznie musisz mieć te obliczenia robione sprzętowo?

    Jeszcze nie wiem jaka stabilność numeryczna będzie. Będę miał
    około 800 układów równań liniowych, każdy układ o rozmiarze
    około 1500x1500.

    Wie ktoś czasu trwa policzenie jednego układu o rozmiarze
    1500 x 1500 np. na software'owym typie 256bitowym?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-01-20 14:02:40
    Od: Bernard <b...@e...net>

    On 2010-01-08 09:13, Mariusz Marszałkowski wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie jak w temacie. Na jakim sprzęcie są dostępne dokładniejsze
    > typy zmiennoprzecinkowe niż 80bitów? Na Itanium jest 128 bitow?

    Chyba jeszcze na żadnym. Za niedługo może będą w IBM POWER, a potem
    pewnie i w x86.