  • 61. Data: 2013-01-24 14:54:39
    Temat: Re: ubezpieczenia - długie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > No, akurat cale to OC samochodowe jest regulowane dekretem, tzn
    > ustawa.
    > I to dosc dokladnie. Wiec mozna i nakazac ... tylko po co ?
    > Bedzie tansze o 10% i beda malolaty kupowac ?

    No właśnie suma sumarum zawsze decyduje cena i ewentualne utraty korzyści.

  • 62. Data: 2013-01-24 14:54:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

> [...]
    > chciało, to by nie mogło.
    >
    > I nie trzeba od razu biadolić, że to nieopłacalne, bo kto ma "milion"
    > na wypłatę. Jestem pewien, że ubezpieczenie z franszyzą redukcyjną
    > 5000zł znacznie lepiej będzie działało prewencyjnie niż system
    > zniżek/zwyżek, a wyegzekwowanie takiej kwoty od sprawcy nie będzie
    > niemożliwe (w końcu kierowcy to nie gołodupcy).
    >
    > Tym samym ubezpieczenie będzie działało w naprawdę potrzebnych
    > przypadkach - przy rzadszych, większych szkodach (gdzie i tak sprawca
    > ponosiłby swój tutaj przykładowo 5-tysięczy udział własny).

    hmm
    Jezeli byłaby opcja: OC za 100zł na rok i przy szkodzie regres za maks
    5.000 to już byłaby kwestia do zastanowienia się.

  • 63. Data: 2013-01-24 15:05:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >hmm
    >Jezeli byłaby opcja: OC za 100zł na rok i przy szkodzie regres za
    >maks
    >5.000 to już byłaby kwestia do zastanowienia się.

    Tylko ze koledzy w tym watku proponuja jakby odwrotnie.

    A powyzsza wersja ... nie mowie nie, ale o ilez by zmalala chec
    przyznania sie do spowodowania drobnej stluczki :-)

    J.

  • 64. Data: 2013-01-24 15:06:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > hmm
    > Jezeli byłaby opcja: OC za 100zł na rok i przy szkodzie regres za maks
    > 5.000 to już byłaby kwestia do zastanowienia się.

    A jak takie jak teraz za 500? Za 5k to moze byc byle obcierka w nowym
    samochodzie naprawiana w ASO, a za 5k masz 10 lat oplacania skladek za 500.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 65. Data: 2013-01-24 18:09:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > A czy poza demagogią jesteś w stanie porozmawiać na jakimś rozsądnym
    > poziomie? Bez wyzywania od nienormalnych, bez parasoli w dupie i przy
    > okazji stosując się do netykiety w kontekście wyglągu posta?

    Naprawdę masz wątpliwości czy potrafi?

  • 67. Data: 2013-01-24 21:54:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > A jak takie jak teraz za 500? Za 5k to moze byc byle obcierka w nowym
    > samochodzie naprawiana w ASO, a za 5k masz 10 lat oplacania skladek za
    > 500.

    Toż napisałem, że kwestia do zastanowienia.
    Niektórzy płacą więcej niż 500 za OC.

  • 66. Data: 2013-01-24 21:54:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Tylko ze koledzy w tym watku proponuja jakby odwrotnie.

    To znaczy? Bo zrozumiałem że dokładnie coś takiego proponują.

  • 68. Data: 2013-01-24 21:54:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Naprawdę masz wątpliwości czy potrafi?

    Ty powinieneś wiedzieć najlepiej że ja w każdym widzę dobro! :)

  • 69. Data: 2013-01-24 22:21:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ty powinieneś wiedzieć najlepiej że ja w każdym widzę dobro! :)

    Nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć, ale jeśli kajasz się za swoją
    twórczość to przyjmuję. ;-)

  • 70. Data: 2013-01-24 23:35:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 20:54:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > To znaczy? Bo zrozumiałem że dokładnie coś takiego proponują.

    Skladka niewielka, ale regres bez ograniczenia ... bo przeciez nie mozemy
    sie skladac na takich to wariuja na drodze, a potem trzeba wyplacac wielkie
    odszkodowanie, niech sami za siebie placa.

    J.