-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
for-mail
From: "P_ablo" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <imt9rj$9a5$1@node2.news.atman.pl>
<4d923295$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@b...softax.pl>
<4d96db20$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
<l...@4...com>
Subject: Re: uda sie czy nie uda ? beda w unii cuda ?
Date: Sat, 2 Apr 2011 10:49:56 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Lines: 22
Message-ID: <4d96e338$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
X-Trace: 1301734200 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2457 83.12.2.83:22935
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359935
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ljndp69p9qo7d7ilu9qh5mnrdk800j5aav@4ax.com...
>
> Ale od czasow Czernobyla doszla jeszcze Fukushima :-)
>
No coz - stare te konstrukcje 1971 rok...
Kosztowne ale jakze cenne doswiadczenia...
Pewnie dojda do tego, ze elektrownie w takich rejonach beda musialy byc
niezalezne.
Moze eleastyczne rurociagi... moze drugi stopien chlodzenia tez powinien byc
w ukladzie zamknietym na wypadek trzesienia aby dac czas na konkretne
dzialania.
Jestem pewien, ze sa w stanie teraz to rozwiazac - nie ma co panikowac.
--
Picasso
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.11 11:41 J.F.
- 02.04.11 21:15 P_ablo
- 03.04.11 08:17 Karolek
- 03.04.11 10:00 Adam Płaszczyca
- 03.04.11 10:01 Adam Płaszczyca
- 03.04.11 21:18 Krzysiek Kielczewski
- 03.04.11 22:48 Adam Płaszczyca
- 04.04.11 08:31 Krzysiek Kielczewski
- 04.04.11 10:30 Jakub Witkowski
- 04.04.11 10:41 Jakub Witkowski
- 04.04.11 10:53 Jakub Witkowski
- 04.04.11 10:57 Jakub Witkowski
- 04.04.11 11:22 Jakub Witkowski
- 04.04.11 11:24 Cavallino
- 04.04.11 12:05 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność