  • Data: 2009-02-27 17:39:44
    Temat: Re: urzadzenie wielofunkcyjne i monitor
    Od: "Andre" <d...@c...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Napisałem to, bo skoro poniewierany sprzęt działa niezawodnie, to
    > nieponiewierany powinien spisywać się co najmniej równie dobrze,
    > jeśli nie lepiej.

    Mysle, ze jak porzadnej atramentowki nie bedziemy kopac, to tez jej sie
    nic nie stanie.
    Mam starenkie HP 5550 i od lat nic jej nie dolega...

    > Wystarczy przecież obrócić raz :)

    Dlaczego monitory nie sa produkowane jako juz obrocone?
    Przeciew wtedy nie byloby problemu.

    > Znaczenie ma żadne, o ile użyjesz regulacji, o czym przecież pisałem
    > wyżej. Jeszcze nie widziałem monitora którego nie dałoby się
    > doprowadzić do poprawnego wyświetlania pod tym względem.

    Mozna poczytac opinie uzytkownikow na stronach niektorych sklepow albo
    w porownywarkach (ktore chyba sa bardziej wiarygodne).
    Gdybym sie wlasnie nie naczytal takich opinii o tanich (a ten 943N jest
    tani) monitorach, to nie poruszlabym tematu. Odnosnie falowania i
    migotania akurat czytalem o telewizorach LCD, ale to przeciez ta sama
    technologia.

    > No chyba że
    > postulujesz że ma tak być po wyjęciu z pudełka bez regulacji - to
    > ośmielam się stwierdzić, że żaden nie będzie ok.

    Byloby milutko :)
    A zdjęcia to w ogóle

    > Ale jaka do licha kalibracja? Kalibruje to się monitor by uzyskać
    > poprawną reprodukcję barw - która w zastosowaniach biurowych jest
    > drugorzędna i kalibracja jest zbędna.

    W proces kalibracji nie wchodzi czasem regulacja jasnosci?

    > A jak regulacja jasności
    > przerasta potencjalnych użytkowników, niech do tego zatrudnią
    > szympansa, pownien za banana wyregulować co trzeba.

    Osmielam sie stwierdzic, ze taki postulat jest na pograniczu ignorancji
    i zadufania w sobie.

    Pozwol, ze zadam pytanie - znasz sie na modyfikowaniu genetycznym
    roslij? Umiesz to przerowadzic?
    To przeciez tylko wychodowanie roslinki i w poczatkowych fazach rozwoju
    wprowadzenie dodatkowego genu. Proste prawda?

    Zauwaza, ze to jest grupa sprzetowa, o komputerach. Kazdy z obecnych
    tutaj stalych grupowiczow pewnie potrafi przeprowadzic kalibracje, czy
    samo ustawienie jasnosci. Ale tak samo jak *Ty nie zmodyfikujesz
    roslinki, tak i biotechnolog moze nie umiec ustawic parametrow
    komputera...
    Mam nadzieje, ze wyrazilem sie jasno.

    *zakladam, ze nie jestes biotechnologiem, ale przyklad mozna podac z
    kazdej dziedziny.

    Andre