    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: urzadzenie wielofunkcyjne i monitor
    Date: Mon, 2 Mar 2009 00:28:33 +0100

    Użytkownik "Andre" <d...@c...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:xn0g6x5z0dzlud004@news.onet.pl...

    > Okazalo sie, ze komputer pracuje pod kontrola Win98.
    > Niby na stronie pisza, ze ten Samsung bedzie obslugiwany, ale czy nie
    > ma z tym jakichs problemow?

    To sprawdź, czy ten komputer spełnia wymagania ilości dysku i pamięci
    oraz czy wogóle nie należałoby go zezłomować. W budżetówce to jakiś
    księgowy chyba rachuje amortyzację?

    Nawet jeśli stery do drukarki zadziałają, to czy program skanujący zadziała?
    Czy nie będzie wymagał IE7 albo podobne wymagania....

    Feromon