  • Data: 2022-09-06 14:01:38
    Temat: Re: usuniecie blokady zapisu na pendrajwie
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/09/2022 13:45, PiteR wrote:
    > są zaprogramowane przez wydawcę tylko jeszcze nie wiem czy wypalone
    > prądem na amen połączenie czy da się odprogramować softem do resetu
    > pendrajwa.

    a) mogą mieć zworkę na płytce - miałem takiego, co miał. Nie tyle zwrokę
    klasyczną, co blob cyny łączący 2 ściezki.

    b) czas odpalić Linuxa live (system resue cd może byc) i sprawdzić dd

    b.2) jesli robisz to po raz pierwszy, to odepnij wszystkie dyski jakie
    masz w kompie, coby nie było płaczu, że sdx to jednak dysk z
    porn^M^M^M^Mdanymi z pracy.