  • 21. Data: 2016-10-28 20:01:37
    Temat: Re: w stu % elektroniczna waluta
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    re <r...@r...invalid> napisał(a):
    > Co tu ogarniać ?

    Cytowanie.

    > Taki czytnik

    To go zmień lub napraw: http://www.grzegorz.net/oe/news.php?id=174
    Znaki cytowania można też wstawiać ręcznie, szczególnie że i tak wstawiasz
    te swoje minusy.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 22. Data: 2016-10-28 21:39:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski"

    > Co tu ogarniać ?

    Cytowanie.

    > Taki czytnik

    To go zmień lub napraw: http://www.grzegorz.net/oe/news.php?id=174
    Znaki cytowania można też wstawiać ręcznie, szczególnie że i tak wstawiasz
    te swoje minusy.
    ---
    Łaskawie "wstawiam te swoje minusy" by takim jak Ty robić dobrze, ale nie
    będę wstawiał ręcznie znaków zapytania ani zmieniał czytnika dlatego, że Ty
    tak chcesz.

  • 23. Data: 2016-10-29 00:32:15
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    re pisze:

> [...]
    > Łaskawie "wstawiam te swoje minusy" by takim jak Ty robić dobrze, ale
    > nie będę wstawiał ręcznie znaków zapytania ani zmieniał czytnika

    Chyba jesteś w mniejszości używającej softu który używa protokołu NNTP
    ale nie respektuje jego zasad. Niektórzy takie posty ignorują albo
    wrzucają nadawcę do killfile'a żeby śmietnika nie oglądać. Twój wybór.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 24. Data: 2016-10-29 16:45:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AlexY"

> [...]
    > dlatego, że Ty tak chcesz.

    Chyba jesteś w mniejszości używającej softu który używa protokołu NNTP
    Których ? Czytałeś kiedykolwiek specyfikację NNTP ?

    Niektórzy takie posty ignorują albo
    wrzucają nadawcę do killfile'a żeby śmietnika nie oglądać. Twój wybór.
    ---
    Gadasz jak gość spod budki z piwem.

  • 25. Data: 2016-10-29 21:35:48
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2016-10-26 o 18:02, t-1 pisze:

    > Przestarzała metoda.
    > Teraz nie używa się prądożerczych kart graficznych.
    > Specjalizowane układy ASIC wydobywają szybciej
    > i taniej.

    A w końcu już można kupić układy ASIC do SCRYPT?

  • 26. Data: 2016-10-29 21:37:11
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2016-10-27 o 06:04, ddddddddd pisze:

    > czyli firma o której mowa w linku zainwestowała grube pieniądze i płaci
    > niemałe comiesięczne rachunki za prąd i nie wie czy jej się to zwróci -
    > bo może w tym samym czasie ktoś tworzy pieniądz i na prąd wydadzą
    > 50000zł, a zarobią 10000zł?

    Podobnie, jak kopalnia złota może na kopanie wydać milion dolarów i nic
    nie wykopać.

    L.

  • 27. Data: 2016-10-30 12:52:17
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    re pisze:

> [...]
    >
    > Niektórzy takie posty ignorują albo
    > wrzucają nadawcę do killfile'a żeby śmietnika nie oglądać. Twój wybór.

    Gratuluję kolegów, nie wiem jak oni gadają bo nie mam takich znajomych.

  • 28. Data: 2016-10-30 13:26:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AlexY"

> [...]
    > ---
    > Gadasz jak gość spod budki z piwem.

    Gratuluję kolegów, nie wiem jak oni gadają bo nie mam takich znajomych.
    Nie gadaj, tak się zachowujesz to chyba twoi.

  • 29. Data: 2016-10-30 13:36:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.10.2016 o 00:32, AlexY pisze:
    > Niektórzy takie posty ignorują albo
    > wrzucają nadawcę do killfile'a żeby śmietnika nie oglądać. Twój wybór.

    Jeśli lubisz dyskusje z takim ćwokiem, to może tocz je prywatnie. Nie
    wyciągaj ścierwa na wierzch, bo jak już zauważyłeś, niektórzy (czyli
    myśląca większość) trzymają go w kiblu.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 30. Data: 2016-10-30 20:29:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Akarm pisze:

    > Jeśli lubisz dyskusje z takim ćwokiem, to może tocz je prywatnie. Nie
    > wyciągaj ścierwa na wierzch, bo jak już zauważyłeś, niektórzy (czyli
    > myśląca większość) trzymają go w kiblu.

    Racja, właśnie wyszła mu słoma z butów, zakończyłem z nim rozmowę.